3e poging: Cagiva (V) Raptormeeting en ride. Editie N-H

Noord-Hollandse Cagiva (V) Raptormeeting en ride

  • Zaterdag 2 juli

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zondag 3 juli

    Stemmen: 4 100,0%

  • Totaal aantal stemmers
    4
Hey mensen,

Hier een reactie van mijzelf

Helaas kan ik er dit keer niet bij zijn omdat ik namelijk 14 mei mij verjaardag ga vieren.
Ik ben namelijk 11 mei jarig *O* dus dat is de reden.
Maar omdat ik niet kan -O- , kan Jethro iig wel. ;)
Aangezien hij nog "steeds" geen nieuwe motor heeft mag hij met hoge uitzondering eenmalig mijn heilige geweldig :+ mooiste 8-) raptor mee nemen. :9

Iig heel veel plezier en ik hoop volgende keer beter;)

(en toen stond hij nog ingelogt als Jethro |( op mijn laptoppie maare berichtje is dus van Janet aka just_a_ girl) :Y
 
Laatst bewerkt:
Hey mensen,

Hier een reactie van mijzelf

Helaas kan ik er dit keer niet bij zijn omdat ik namelijk 14 mei mij verjaardag ga vieren.
Ik ben namelijk 11 mei jarig *O* dus dat is de reden.
Maar omdat ik niet kan -O- , kan Jethro iig wel. ;)
Aangezien hij nog "steeds" geen nieuwe motor heeft mag hij met hoge uitzondering eenmalig mijn heilige geweldig :+ mooiste 8-) raptor mee nemen. :9

Iig heel veel plezier en ik hoop volgende keer beter;)

(en toen stond hij nog ingelogt als Jethro |( op mijn laptoppie maare berichtje is dus van Janet aka just_a_ girl) :Y

Jammer dat je er niet bij kan zijn. Volgende keer weer een kans. In ieder geval alvast veel plezier op je verjaardag.

En toch lief van je dat Jethro met JOUW dinootje mag komen. :}
 
Ik ga ons helaas afmelden.

Hanna en ik willen al heel lang een weekendje naar luxemburg met de motor.
En het weekend van de meeting zijn we samen vrij. B|
We hebben er toch voor gekozen om dan lekker 3 dagen te gaan rijden naar luxemburg. :]
 
Jammer hoor.. Het loopt nog niet echt storm qua aanmeldingen..
Maar, 2e editie was in de Eifel toch? O-)
 
Mijn aanmelding staat ook een beetje op losse schroeven. Slecht nieuws van de spuiter hij gaat het deze week misschien niet meer redden om m'n spulletjes gereed te hebben. Waarschijnlijk ergens volgende week........ Beetje jammer! -O-

Hopen dat het toch nog goed komt, hou jullie op de hoogte
 
Ik ga ons helaas afmelden.

Hanna en ik willen al heel lang een weekendje naar luxemburg met de motor.
En het weekend van de meeting zijn we samen vrij. B|
We hebben er toch voor gekozen om dan lekker 3 dagen te gaan rijden naar luxemburg. :]

Da's jammer.

Voor ons dan, maar voor jullie zeker niet. ;)
Alvast veel plezier daar in klein Zwitserland. Is veeeel mooier dan NH, hoor. :Y
 
Mijn aanmelding staat ook een beetje op losse schroeven. Slecht nieuws van de spuiter hij gaat het deze week misschien niet meer redden om m'n spulletjes gereed te hebben. Waarschijnlijk ergens volgende week........ Beetje jammer! -O-

Hopen dat het toch nog goed komt, hou jullie op de hoogte

Je hebt nog tijd. We gaan van het beste uit.

Zet die spuiter maar flink onder druk. })

Ik hou je vooralsnog in de lijst.
 
Laatst bewerkt:
Opgelet alle Raptoristen die zich hebben opgegeven voor de meeting!

<DE MEETING VAN AS. ZATERDAG GAAT NIET DOOR>

Wegens dringende verplichtingen aanstaande zaterdag, ben ik genoodzaakt de meeting en ride te verzetten.

-O-

Ik zal spoedig weer wat data gaan prikken om de meeting alsnog te laten plaatsvinden. Uitstel is géén afstel. Hopelijk zit het de volgende keer mee. Ik hou jullie op de hoogte.
 
Hey das balen Ed, heb ik net m'n Raptor weer op tijd in elkaar.... -O-

Nou ja binnenkort dan maar?

Jurgen zaterdag Brabant maar onveilig maken dan? :]
 
Ik ben er ook wel bij hoor, moet die zondag wel 's-avonds werken maar zo laat zullen we het toch niet maken? in het ergste geval moet ik iets eerder richting huis.
 
Hey Horned ben eruit de familie van m'n vriendin moet maar wachten, ik rij mee!! M'n broertje met een horned is ook weer van de partij.

Hoop alleen wel op een beetje goed weer gezien de afstand....

Tot dan!

:]
 
Hey Horned ben eruit de familie van m'n vriendin moet maar wachten, ik rij mee!! M'n broertje met een horned is ook weer van de partij.

Hoop alleen wel op een beetje goed weer gezien de afstand....

Tot dan!

:]

Super! :}

Jullie staan erbij. En idd hopen op in ieder geval droog weer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan