4-1 uitlaatbocht gedeukt, is dit herstelbaar? :-(

Joe Tosh

MF veteraan
23 feb 2003
5.941
3
Ik ben in Zuid-Frankrijk onverwachts en noodgedwongen op lage snelheid van een hoge drempel moeten afrijden, met dit als resultaat -O- B| , mijn volledige lijn 4-1 Nikko-racing naar de zak :( .


1)Iemand die weet of die 3de buis apart vervangbaar is en waar ik dat op een degelijke manier kan laten doen :? Andere manier van herstellen zit er niet in vermoed ik :?
Uitlaatbuizen zelf zijn van RVS vermoed ik.

2)Vraagje aan de experts: kan het kwaad voor mijn motor, meerbep. de 3de cylinder om er zo nog een tijdje mee te blijven rijden of niet? Buis is wel zo goed als gehalveerd in volume...

full
 
Laatst bewerkt:
[Bedoel je dan, de deuk eruitslijpen en een nieuw compleet stukje buis ertussen (groen op foto)? Of eerder de deuk eruitslijpen en een nieuw stukje erbovenop lassen (rood op foto)?]

Gedeukte gedeelte eruit slijpen, ja
Maar een pijp lassen is wel lastig, dus ervaring vereist
 
[Bedoel je dan, de deuk eruitslijpen en een nieuw compleet stukje buis ertussen (groen op foto)? Of eerder de deuk eruitslijpen en een nieuw stukje erbovenop lassen (rood op foto)?]

Gedeukte gedeelte eruit slijpen, ja
Maar een pijp lassen is wel lastig, dus ervaring vereist

Nog niet helemaal duidelijk hoor :? :P Groen of rood? ;)
Ik zou het zelf niet lassen, nog nooit gedaan, zoek wel iemand die het kan.
 
Alleen rood wegslijpen.

En een ervaren lasser legt er zo een nieuw plaatje op.
Na wat afwerking zie je er bijna niets meer van.

Je kan natuurlijk ook nog ff zo blijven rijden en
wat sparen voor een mooie 'special' pijp.
 
Alleen rood wegslijpen.

En een ervaren lasser legt er zo een nieuw plaatje op.
Na wat afwerking zie je er bijna niets meer van.

Je kan natuurlijk ook nog ff zo blijven rijden en
wat sparen voor een mooie 'special' pijp.

ok thanks! :)

Enne, euh... dit is een 'special' pijp! Volledige Nikko Racing 4-1 :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan