4 Aug. - Vrij rijden Zolder

zow hey dat is wat. Komt misschien het doordat er een zeer grote kracht op de vering komt door de verkanting waardoor je veel harder door de bocht kan :?

Of oude dom :?
Omdat ik, na m'n crash, niet meer het originele kontje kon gebruiken hield ik een stuk slang 'over' dat ik in een lus heb gelegd, de achterband heeft die lus geraakt en opengeschuurd.
Het viel me idd wel op dat ik daar op een van de oudere brommers rondreed. ;)
 
Nou ik kan jullie vertellen dat het alweer begint te kriebelen :)

Hebben jullie er ook al last van :]
Best wel,alleen .................eeehhhhhhhhhh een probleempje

Ik had mij niet ingeschreven voor die dag :X
Vandaag met Peter gebeld offe ikke Maandag lekker mee kan rijden :]
Sorry Mario het is vol '( ,ik had verwacht dat het nog wel een plekkie vrij was voor mij........niet dus.
 
Best wel,alleen .................eeehhhhhhhhhh een probleempje

Ik had mij niet ingeschreven voor die dag :X
Vandaag met Peter gebeld offe ikke Maandag lekker mee kan rijden :]
Sorry Mario het is vol '( ,ik had verwacht dat het nog wel een plekkie vrij was voor mij........niet dus.

Is er op vrijdag de 8ste geen plaats meer? Minimaal 7 sessies voor €75,-!!!!

http://www.motorsportschool.be/nl/inschrijven-vrij-rijden.asp?VrijrijdenID=51&groep=snel

8 augustus: extra circuitdag Zolder
 
IK kom wat later op de middag effe kijken... (heb vroege dienst)... Ik zal wel ergens bij de Racing-Bikes bus te vinden zijn....

Kom effe langs voor een praatje... ik ken niet iedereen van gezicht van M-F....

Ik ben er rond een uurtje of 3....

De groenten,
R@Y
 
Ik zit nog steeds te twijfelen of ik de 8e meedoe, ik ben dan op vakantie (zit dan in Vaals in een huisje vol met mongolen ;) ), zou jammer zijn als ik 'm op vakantie platrij...hehe!
 
Ik zit nog steeds te twijfelen of ik de 8e meedoe, ik ben dan op vakantie (zit dan in Vaals in een huisje vol met mongolen ;) ), zou jammer zijn als ik 'm op vakantie platrij...hehe!

Stoppen met twijfelen 8-) ... als je net zo rijdt als op Assen dan rijd je hem echt niet plat. Tot vrijdag dus! *D
 
full

8-)

Zie ook: Wat te doen tegen de 'zweet reet' ? :)
 
Laatst bewerkt:
Op donderdag 31 juli 2003 08:28 schreef duderuud het volgende:
Ik zit nog steeds te twijfelen of ik de 8e meedoe, ik ben dan op vakantie (zit dan in Vaals in een huisje vol met mongolen ;) ), zou jammer zijn als ik 'm op vakantie platrij...hehe!

Nou ja zeg!! :( :(

:+
 
Mario, ik ga ook een weekje later de 11e. Stel ik heb geen zin :X of ik kan moeilijk vrij krijgen :( Dan mag jij voor mij in de plaats voor een leuk bedrag :)
Ik ben wel aanwezig op Zolder *D ,hopend op een deelnemer die zich heel heftig heeft verslapen :Z .

Maarre in de middag kan ik lekker :} ........ ;)
 
Maandag de 4e ben ik ook op Zolder, wel in de minder snelle groep. Rijdt met twee maatjes mee die weer even willen wennen na een crash.

Poison

We zijn redelijk makkelijk te herkennen:
- Beschadigde Aprilia RSV Mille (paars/zwart/rood)
- Beschadigde Ducati 748 (antraciet)
- (nog) Onbeschadigde Suzuki GSXR750 (Blauw, #319 op de kont)...de mijne dus.
 
Hee ,ik ga maandag voor de eerste keer op zolder rijden en misschien een stomme vraag maar.. Kun je daar ook douchen ofzo?? Met dat warme weer lijkt me dat wel handig !.......
 
Terug
Bovenaan Onderaan