4 mei Nürburgring Nordschleife..

Ik heb een klein (mischien dom)vraagje !
Ik ben nog nooit op de Ring geweest en zou graag weten hoe je langs het circuit kan kijken ? Ik zou namelijk ook graag mooie foto's maken !
 
Dexter, dit zijn wel foto's met een waanzinnig hoog kwijlgehalte. Mijn complimenten!!!!!!!


full
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een klein (mischien dom)vraagje !
Ik ben nog nooit op de Ring geweest en zou graag weten hoe je langs het circuit kan kijken ? Ik zou namelijk ook graag mooie foto's maken !

Je kunt overal langs de baan komen, maar er zijn maar weinig plaatsen waar je er ook met de auto kunt komen. De baan is 21 km lang en loopt door de bergen...dus als je op mooie plekken wilt komen moet je toch echt je bergschoenen meenemen :+

Maar als je de wandeling aandurft moet je gewoon even in Nurburg of Adenau een wandelkaart kopen waar alle paden etc. opstaan :)
 
OK , bedankt :} Op 11/05 rijdt ik er met de motor naartoe en zal terplaatse wel de nodige info kunnen krijgen zeker ?
 
Paul, jij straat er weer deftig op :} :} :} :} Met dank aan de fotograaf.
Khoop ook ooit weer eens op de Ring te rijden :} Dan zou het ook leuk zijn wanneer DE fotograaf er weer zou zijn :Z
 
Zit net naar de foto's te kijken Dexter, uitmuntend
blij002.gif
! Kom je zegge en schrijve drie keer langs gereden, haal je er twee perfecte foto's uit :} .

Ook deze grootlicht foto straalt een mooie 'aanvalshouding' uit, je mag binnenkort een bestelling tegemoet zien
applaus.gif
. Je kunt zelfs aan de achterband zien dat ie het warm heeft.

Wat is de resolutie die je gebruikt en hoe groot zijn de (RAW/TIFF) bestanden?

full
 
Wat me wel opvalt aan jullie foto's Paul en Rene.....ik ga veeeeel minder plat maar wel net zo snel :?

Doe ik nou iets verkeerd, of zijn jullie gewoon posers voor de camera? :+

Fabian.jpg
 
Wat me wel opvalt aan jullie foto's Paul en Rene.....ik ga veeeeel minder plat maar wel net zo snel :?

Doe ik nou iets verkeerd, of zijn jullie gewoon posers voor de camera? :+

(Afbeelding)

Nee, ik ging niet eens echt plat, Klostertal vind ik een klotebocht door de Bodenwellen die er in zitten. In Aremberg ga ik nog een stuk platter..... :X
 
Wat me wel opvalt aan jullie foto's Paul en Rene.....ik ga veeeeel minder plat maar wel net zo snel :?

Doe ik nou iets verkeerd, of zijn jullie gewoon posers voor de camera? :+

(Afbeelding)

Geen flauw idee Fabian, misschien komt het door je armen, hoef je niet zo plat door de bocht :+ . Overigens rijd ik hier niets aan de grond dus het gaat in andere bochten nog platter, zéker met deze Michelin Pilot Sport in deze hitte (drie ronden bijna constant doorgereden). Het is immers maar een gewoon straatbandje die standaard op een 2000 Blade zit.

Zijn we wel eens een volle ronde samen gereden dan? Met die wheelie uit Ex-Mühle was natuurlijk leuk dollen maar kost tijd, zou niet meer weten of we toen een volle ronde hebben gereden.

Kan er ook aan liggen dat bepaalde bochten je goed liggen en anderen weer niet, heb me er toch al eens over verbaasd dat als je 10 seconden van een ronde zou willen afknabbelen dit bijna niet mogelijk is. Dan praat je over 0,5 seconde per KILOMETER! Daarom timen we niet en kun je je er ook niet aan storen...
 
zal de leasemaatschappij leuk vinden als ze je kenteken herkennen :P

Hoezo? De bestuurder zit keurig met de handen aan het stuur, geen helm of overdreven agressief gedrag te zien, ze mengen zich voorbeeldig in het Touristenverkehr, dat deed de busbestuurder met 50 mensen aan boord ook!
 
Hoezo? De bestuurder zit keurig met de handen aan het stuur, geen helm of overdreven agressief gedrag te zien, ze mengen zich voorbeeldig in het Touristenverkehr, dat deed de busbestuurder met 50 mensen aan boord ook!

Inderdaad, niets verkeerd gedaan toch? :) Inweze is de Nordschleife gewoon een tolweg, alleen schiet je er niets mee op omdat je steeds weer bij start-finish eindigt :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan