vraagje bij die eerste foto....
wat is dat voor een motor die er achter staat ?
AT van Stucki met 58 liter tank op de motor (niet in de bak). Ik heb nog wel wat meer (en betere) foto´s.
Die dakkapel op het zijspan lijkt me toch een beetje te..
Alles went, een beetje comfort is ook niet verkeerd toch.
Als we maar plezier hebben.
Als je maar wil kan alles. Waarom niet, op de camping, zonnetje op je rug en rustig knutselen. Extra gereedschap en onderdelen zijn goedkoper als repatriëren. Bovendien is het een stukje eigenwaarde; je laat je toch niet zomaar uit het veld slaan?Respect dat je dat zo ziet zitten zo'n koppakking. Dat zit er bij mij echt niet in onderweg.
Maar neemt niet weg dat ik nog gekker ben op de V opstelling. Alleen vind ik de Pan weer veel saaier dan de Goldwing.
Ja, het was een gave dag. Het verbruik is trouwens op benzine nog steeds 1:12. Op lpg is dit zo'n 1:10.
Lpg is altijd minder zuinig.
We wachten nu tot we weer een reparatie moeten doen veel verder weg of nie, marcel?
Bericht door mario1976 » 30 Jul 2012, 12:59
Ik heb de afgelopen weken mijn gl1100 met span omgebouwd op lpg.
In het luchtfilterhuis hebben we een mengstuk gemonteerd met ringen van 24 mm met daarin verstelbare kegels.
De verdamper zit in de rechterzijkoffer.
Op zich loopt de motor prima. Het enige verschil dat ik merk is dat de motor wat ruwer loopt, niet zo mooi strak dan op benzine.
Qua trekken en verbruik is alles prima. Verbruik is precies hetzelfde als op benzine.
Heb je gelijk in , ik persoonlijk vindt de Pan's schijtbakken ...