San Marino 2016

_O-

Bo dik in de punten, Vale op het hoogste schot en Zarco rolt de Moto2-klasse op als inhaalslag na Silverstone. :+
 
Moto3 Binder 1 Bo 2 en digidiantonio dnf

Moto2 Lowes 1 Zarco 2 en op 3 Nakagamy

MotoGP Vinales 1 Calais 2 en op een Daniel Dnf VR en Lorenzo bij nat 15e en bij droog 6e 😳😆


Gerrit ik wou bijna zeggen dat ik het hier mee eens was, tot ik probeerde je voorspelling voor de Gp te ontwaren :P
Jij denkt : 1 Vinales 2 : Crutch 3 : DAni ?

Ik ga voor ;
1 : Rossi
2 : Vinales
3 : Ianone
 
Ianone er niet bij, klein scheurtje in een wervel bij als gevolg van crash vanmorgen. Misschien zelfs aragon overslaan.
 
Mooi momentje net. Aleix Espargaro reed nogal in de weg tijdens een snelle ronde van Rossi. Hij had 'm duidelijk gezien, want hij keek vlak daarvoor nog achterom. Rossi werd behoorlijk pissig, zo zie je 'm niet vaak :)

Naamloos_zpskohsxz4x.png


Nog even een duidelijk boodschap richting Aleix :)
 
wens van de gedachten :)
Rossi p1!!!!!!!!
zou voor het kampioenschap leuk zijn als Marquez een paar flinke missers maakt, maar momenteel is hij akelig contsant. alhoewel hij zich laatste race weer redelijk in de rammenrossenbeuken stijl liet gaan
Go ROSSI Go *O*

Rossi 1
Rins 1
Bo 1
 
Rossi maar tijdstrafje voor dit soort gedrag? Dit leek nergens op. Was geen kwalificatie..

stresskip.
 
Wat een droeftoeter die Rosie,Aleix stak handje op voor sorry,my bad _O-
Dit snap ik dan niet goed. Rossi vertoont eenmalig arrogant kutgedrag, iets waar een lorenzo zo ongeveer een abbonement op heeft, en dat vind je niet kunnen?

Van een lorenzofan zou je toch een veel hogere irritatiedrempel verwachten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan