Blik op de weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nijlpaard

Hippos, despite their size and shape, are fast.
26 feb 2002
22.480
804
Iemand de eerste aflevering van Blik op de Weg gezien.

Vond het commentaar van Leo bij dat stukje over die motorrijder op die dijk :}
 
Hoop blabla, te weinig beelden :(

Wat interesseerd het mij nou dat een bekende nederlander in een stadsbus rijdt.. :X

Die motorrijden was een beetje dom bezig met zo'n kleintje achterop B|
 
Vanaf nu, elke vrijdag om 20:20 op Nederland 2

Dus hier allemaal naar kijken en niet langer naar die ripp-offs van Spee :P
 
zulke motorrijders en dan ook nog met een kind achterop moeten voor altijd hun rijbewijs inleveren.
 
Iemand de eerste aflevering van Blik op de Weg gezien.

Vond het commentaar van Leo bij dat stukje over die motorrijder op die dijk :}

Inderdaad, het commentaar was goed voor onze motorrijders.

Het was in de trend van ehh...

Je ziet al die motorrijders zich netjes aan de snelheid, of soms nog minder, houden. En zou het dan dit soort snelle motorrijders zijn die voorbij flitsen die het voor de rest verpesten?"

:} :} :} :} :} :}
 
Hoop blabla, te weinig beelden :(

Wat interesseerd het mij nou dat een bekende nederlander in een stadsbus rijdt.. :X

Die motorrijden was een beetje dom bezig met zo'n kleintje achterop B|

Lijkt me nou juist wel leuk, helemaal dat ze zonder het aan die bn'er te laten weten die bus van het circuit de openbare weg opsturen en dan aan de kant laten zetten door twee motoragenten :+
 
Hoop blabla, te weinig beelden :(

Wat interesseerd het mij nou dat een bekende nederlander in een stadsbus rijdt.. :X

Die motorrijden was een beetje dom bezig met zo'n kleintje achterop B|

Associale klootzak dat het was.. En nog zn middelvinger opsteken he :(

Dat zou ik dus echt niet verwachten van zo iemand van die leeftijd.. Flinke boete moet hij hebben!


En die kids op de trekker was ook errug dom B|
 
Op vrijdag 06 februari 2004 21:07 schreef FazerWil het volgende:
zulke motorijders en dan ook nog met een kind achterop moeten voor altijd hun rijbewijs inleveren.
Viel toch wel mee?... was een beetje link met inhalen en die dijk is niet overal even schoon (maar misschien rijdt hij er wel dagelijks). Maar echt superhard reed hij niet.
Toch netjes voor zo'n brik :)

Kind achterop zou ik wat voorzichtiger mee zijn...
 
Wat deed die motorrijder op die dijk, dan?

[me]Orpheus zag twee weken terug op de dijk een R1 staan met een heleboel modder op plekken waar het niet hoorde. Ik gok iets teveel gas voor het koude wegdek. Scahde leek trouwens mee te vallen[/me]
 
Ja man, blij dat het weer op de buis is, prima programma.

http://www.blikopdeweg.nl/

Maar die motor rijder, wat een ongelooflijke klootzak. Op een mooie zomerdag op een smal dijkje, wanneer het dus poepie druk is met toeristen, fietsers, wandelaars, skeelers, en noem maar op, en dan met 100-140 km p/u iedereen en alles inhalen.. :( Errug stoer hoor, not.

Nou ja die is zijn rijbewijs kwijt.
 
Wat deed die motorrijder op die dijk, dan?

[me]Orpheus zag twee weken terug op de dijk een R1 staan met een heleboel modder op plekken waar het niet hoorde. Ik gok iets teveel gas voor het koude wegdek. Scahde leek trouwens mee te vallen[/me]
Veels te hard rijden en associaal inhalen
 
Ja man, blij dat het weer op de buis is, prima programma.

http://www.blikopdeweg.nl/

Maar die motor rijder, wat een ongelooflijke klootzak. Op een mooie zomerdag op een smal dijkje, wanneer het dus poepie druk is met toeristen, fietsers, wandelaars, skeelers, en noem maar op, en dan met 100-140 km p/u iedereen en alles inhalen.. :( Errug stoer hoor, not.

Nou ja die is zijn rijbewijs kwijt.
Tja, die fietsers en wandelaars op zo'n dijk zijn ook bloedirritant. :(

Daar zouden ze eens wat aan moeten doen.

:+
 
Ja man, blij dat het weer op de buis is, prima programma.

http://www.blikopdeweg.nl/

Maar die motor rijder, wat een ongelooflijke klootzak. Op een mooie zomerdag op een smal dijkje, wanneer het dus poepie druk is met toeristen, fietsers, wandelaars, skeelers, en noem maar op, en dan met 100-140 km p/u iedereen en alles inhalen.. :( Errug stoer hoor, not.

Nou ja die is zijn rijbewijs kwijt.

met een klein kind achterop |( |(
 
sorry hoor maar dat ritje op die dijk vond ik wel extreem.


die motor reed wat hard, en dat met iemand achterop. Maar die politiemotor die volgde had er echt de grootste moeite mee. Viel mij op dat de verkeerscrimineel heel mooi op zijn eigen weghelft wist te rijden terwijl oom agent met al zijn superman rijopleidingen bochten moest afsnijden (met tegenliggers).

drie keer raden wie van de twee motorrijders zijn rijbewijs kwijt raakte |(
 
Ik heb wel vaker meegemaakt dat er met deze snelheden over een dijk werd gereden (ik zelf niet, dar krijg ik vieze kleren van :X :+ )

Maar deze kerel maakte het naar mijn smaak wel iets te bont. Op sommige momenten was het meer geluk dan wijsheid dat het goed ging.

'k denk overigens dat het opsteken van de middelvinger nadat hij de politieauto in een bocht inhaalde ook niet echt hielp :P
 
Nou niet opeens met z'n allen heiliger dan heilig gaan doen. O-)
Inderdaad reed die vent op zijn oldie aardig pittig door en had hij de verantwoordig voor dat jochie achterop, maar supergevaarlijk vond ik het niet worden.

Vreemd trouwens wel dat zo'n ogenschijnlijk keurige, oudere man zich op de motor ontpopt als een agressieve middelvingeropsteker. :o
Waarschijnlijk thuis niks te vertellen en moet ie compenseren.... ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan