JAJA eindelijk me gixxer!

Redline Rider

MF veteraan
5 mei 2003
10.851
15
EDIT: Fietsie is binnnen en die piccies staan erop :z

Na een tijdje wikken en wegen toch maar besloten om het GPXje eruit te doen! Ik wilde toch wat sportievers. Dus zoeken zoeken en tadaaaaaaaaaaa daar stond een GSXR750 uit 88 met maar 15k op de klok. Even test gereden.... en wat is dat een verschil met de gpx :} sturen, zitten, remmen alles is ongeveer beter *D !! Had alleen het idee dat de gixxer onderin wat minder snel was.. maar daar hebben we toch niks te zoeken }) Verder zit er een open laseruitlaat op :9~ .

[me]Redline Rider was verlieft :] [/me]


Kilometer stand geloof ik wel want het blok het frame ed ziet er nog brandschoon uit.

Zaterdag kan ik haar ophalen... dussssss piccies volgen :9

Hier me fietsie alleen mijne heeft een chrome laser verder 100% hetzelfde.
Hugger ga ik rood maken.. kuipruit zwart... taartschep eraf. Soloseat erop en de rest moeten we nog verzinnen :z

full
 
Laatst bewerkt:
Nette bike man! Heel erg veel plezier ermee!
Kawa weg doen hè..................Overloper!!!!!!!! ;)
 
Kilometer stand geloof ik wel want het blok het frame ed ziet er nog brandschoon uit.

ik vind het toch wel weinig iets meer als 900 km per jaar gemiddeld :X

Heb je de slijtage aan de stuureinden, de voetsteuntjes en al die delen goed bekeken. i.p.v. te kijken of hij wel goed gewassen was?
 
Congratz.....................


Leuk dingetjuh, maaruhm die van je pa blijft toch leuker
maaruhm wanneer kom je hem irl showen¿
kom zaterdag avond ffuh langs viert me broertje zijn verjaardag hebben we taart ed
 
YES!!! it's a fucking beauty :9~ !

Enneh, dattie onderin wat minder is klopt helemaal, ligt dus niet aan jou!
Ik ben benieuwd hoe je soes eruit ziet als hij klaar is, maar als ik zo lees wat je van plan bent dan :} !!!
 
mooie bike man .gefeliciteerd.
km stand wel erg laag ,maar ja heb gekkere dingen gezien

tja het is toch altijd een gok.. en aangezien het budget niet zo heel groot is.
Hij loopt als een zonnetje... en de eigenaar polijst hem nog voor me + nieuwe remblokken + nieuwe koelvloeistof/remvloeistof.. dus er word goed voor gezorgt. :}
 
`He die heb ik ook, precies dezelfde kleuren! is een relaxte bike!! heb ook de soloseat erop. is veel mooier! veel plezier ermee
 
Terug
Bovenaan Onderaan