5e Achterhoekse Slakkerwegtreffen, 16,17 en 18 mei 2014 *)

@ Hellracer
Zo heb ik net oo4k ervaren smalle banden en dan met een flinke gang het span de berm in drukken met gaten, en lekker smal.
ja dan is de breete een flink nadeelen, zand in de bochten.
Gelukkig zat er bij mij niemand in de bak. :}
 
Met een lege bak kan ik heel wat harder, durf ik ook meer.
Even een bermpje meepikken is geen probleem dan, kan gewoon volgas. Rommel op de weg is gewoon heel vervelend met een flex ding, dan is een vaste zijspan echt in het voordeel.
Hele lange snelle doordraaiers en snelweg op en afritten zijn met een flipflop bakje wel weer helemaal fantastisch.
Alles heeft z'n voors en tegens.
 
Ja wilde het net zeggen. Voor dropje anders een optie? Laatste weekend juni in Raalte.

28 juni kan ik niet, groot feest van een kennisje die 40 wordt.
29 juni zit ook te overwegen met de Pallieterrun mee te rijden. De Zeelandiarun is best bevallen (op de regen na dan, maar daar kan niemand wat aan doen)
 
Hier is Minikwastert er over aan het denken of hij mee wil naar het EGT. Mijn enigste voorwaarde is dat het dan wel redelijk weer moet zijn. Als we door de drek moeten lijkt me met z'n tweeën in een klein tentje niet echt handig. En hij moet minderkieskeurig worden op het sanitair :X
 
Roos heeft de eerste 5 minuten verlegen gedaan, das ook niet zo vreemd als je aankomt en door tenminste 20 juigende, ruig uitziende bierdrinkende mannen ontvangen wordt.
Daarna was de spanning er af en heeft ze het hele weekend heen en weer gerent.

Bedank haar maar voor de rondleiding. Zo ben ik er toch een beetje bij geweest. *D


Mijn kids hadden vandaag aan opa en oma ook zitten vertellen dat ik dit weekend dronken was. :X
(ik had bij de griek 1 glaasje ouzo en een glaasje bavaria genuttigd) _O-


Ik ga binnenkort toch maar eens de driewieler weer in elkaar bouwen en ermee naar rdw.... :Y

Nou nog zien wanneer dat precies is, binnenkort. O-)
 
Ben op de kamping wat vergeten
Ga dit a.s. hemelvaart weekend maar ophalen
Heb ik 4 dagen om te zoeken
 
Misschien kom ik helpen met zoeken.. Vrouw en kinderen kunnen ook helpen zoeken..
 
Gaan er nog veel spannen naar de koning zelfbouw dag?

Zelf denk ik direct na de middag even te gaan
 
Dan wel ja. Zit nog te wachten op kont en tank van spuiter. Schiet niet op..
 
Terug
Bovenaan Onderaan