5e MFFM (Motorforum Frikandellen Meeting) :+ 4 okt

Hoe laat beginnen (ivm mensen die uit willen en zo)

  • Vroeger

    Stemmen: 1 14,3%
  • 1 uur

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2 uur

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3 uur

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4 uur

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5 uur

    Stemmen: 3 42,9%
  • 6 uur

    Stemmen: 0 0,0%
  • Later

    Stemmen: 3 42,9%

  • Totaal aantal stemmers
    7
Nah mensen,

Het was weer gezellie, en een leuke locatie ook, jammer dat ik dit keer niet de laatste was die weg ging.
Was pas om 02:00u weer thuis.
Maar weer een hoop (smalle) gezichtjes gezien en éindelijk Poets en haar mafia familie ;)
 
Ik hoop dat je een leuke verjaardag hebt gehad Paul. Was in ieder geval erg gezellig in je pool/cafe/frituurhuisje. Bedankt daarvoor! :} Op een paar rondjes zoeken rond Uden waar in godsnaam Erp ligt en een paar blauwe plekken (met dank aan Junky) en voetafdruk van Engel op mijn hoofd ben ik er nog goed van af gekomen deze keer. Ditmaal waren er in ieder geval geen ijsklontjes die met geweld in mijn shirt gestort werden (wel een briefje van 20 euro, goede ruil).

Waar blijven de foto's? :P
 
Ik hoop dat je een leuke verjaardag hebt gehad Paul. Was in ieder geval erg gezellig in je pool/cafe/frituurhuisje. Bedankt daarvoor! :} Op een paar rondjes zoeken rond Uden waar in godsnaam Erp ligt en een paar blauwe plekken (met dank aan Junky) en voetafdruk van Engel op mijn hoofd ben ik er nog goed van af gekomen deze keer. Ditmaal waren er in ieder geval geen ijsklontjes die met geweld in mijn shirt gestort werden (wel een briefje van 20 euro, goede ruil).

Waar blijven de foto's? :P


Wat heb ik nou weer gedaan??? O-)
Paulus het was gezwellie en lekker vooral het JONGEHEREN GROEIMIDDEL :+
Enne spoek weet wat je te wachten staat volgende week hahahahaha
EN IK WIL OOOK PICCIES ZIEN!!!!!!
 
het was erg gezellie in de huiskroeg
was wel ff zoeken hoor naar dat gat erp, tering man volgende keer maar weer een MFFM in de bewoonde wereld *D
 
was echt gezellig paul en volgende keer ff vanaf uden aangeven naar jou huis voor mensen die er nog nooit geweest zijn.... wij stonden ook al op de boekelsedijk :? in middel of nowhere.
 
het was erg gezellie in de huiskroeg
was wel ff zoeken hoor naar dat gat erp, tering man volgende keer maar weer een MFFM in de bewoonde wereld *D

of hij had gewoon een betere routebeschrijving kunnen geven want van deze klopte niks |(

maar het was wel heel gezellie.
en poets je mag me nog wel een keer masseren hahaha
 
of hij had gewoon een betere routebeschrijving kunnen geven want van deze klopte niks |(

maar het was wel heel gezellie.
en poets je mag me nog wel een keer masseren hahaha

Routebeschrijving was geloof ik wel goed maar ik denk dat Motorgek gewoon errug afgeleid was door zijn gezelschap in de auto én het feit dat hij in the middel of nowhere én ook nog is in het pikke donker was :+
 
iedereen die zeurt over de over de routebeschrijving moeten vaker in die om geviong komen kunnen ze het dromen O-) Pual was weer erg gezellig alleen een beetje jammer dat het iet wat kort was voor me
 
iedereen die zeurt over de over de routebeschrijving moeten vaker in die om geviong komen kunnen ze het dromen O-) Pual was weer erg gezellig alleen een beetje jammer dat het iet wat kort was voor me

:^ had ook geen problemen het te vinden, niet eens nadat ik een afslag te laat had genomen... :+
 
Routebeschrijving was geloof ik wel goed maar ik denk dat Motorgek gewoon errug afgeleid was door zijn gezelschap in de auto én het feit dat hij in the middel of nowhere én ook nog is in het pikke donker was :+
jij hebt het door , ik wou het zelf nog net niet zeggen })
 
Ook van mij bedankt...Was idd weer beregezellig! :}

En die routebeschrijving. Tsja, ik heb hem niet gebruikt want ik had een route beschrijving van de ANWB site. Door de mededelingen over afsluitingen in beide beschrijvingen raakte ik van de grote weg af en ging op de kaart binnendoor. Maar ik heb het wel zelf gevonden 8-)

Het probleem met beide routebeschrijvingen was voor mij dat er nergens plaatsnamen opstonden. Daar ik niet op de goeie plek begon had ik er meteen niets meer aan.
 
Ja het was zeker gezellig :) Alleen onze renegade-wannabe (asfaltjunkie) mag niet meer komen, want mijn ouders sliepen al :P

Zo nu ook de foto's. De gebruikte digicam is er een uit het stenen tijdperk en zijn scherpstelmechanisme is ook niet alles meer, maar de onderbelichting was op de meeste foto's het grootste probleem :(

Fietsertje op de motor van Unit:
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan