5e zijspantreffen Genemuiden 2014

Ja ook ik ben terug geland maar ik ben wel nog altijd niet bekomen. Volgend jaar toch iets vroeger in de slaapzak. Allemaal de schuld van Hellracer (denk ik toch).
Het was SUPER. Wat een sfeer, alleen maar fijne mensen ontmoet. Toch wel grappig hoe dat je je een bepaald hoofd plek op een naam en dan is dat in het echt toch even anders.
 
Motorbeurs Hardenberg is ook al jaren een veel betere vervanger voor Vehikel. Daar kom ik elk jaar nog weer met leuke koopjes vandaan. (laatste zaterdag van Maart en eerste zaterdag in Oktober)
 
Zijn opnaaier ligt al klaar _O-

mnhPEcCjarc40MWUaFGkZPw.jpg
 
Een tussenproject op 2 wielen. Als iemand nog een koplamp voor me heeft?
Ik heb in de aanbieding een Schurgers kuip voor de BMW K-serie met schade en een BMW mega topkoffer, waar ik nog een plaatje in moet zetten.

Ik lees het nu pas.
Wat voor koplamp zoek je? Een standaard K koplamp voor in een kuip heb ik nog wel liggen.
Een RS kuip die restauratie waardig is heb ik ook nog.
Een Honda CB 750KZ koplamp ligt ook nog op zolder, geheel kompleet ding met kunststof huis en chrome ring.

En maak jij eens even heel snel wat foto's van dit project! Stiekum een beetje heel onopvallend in een totaal verkeerd topic vermelden dat je een projectfiets hebt gekocht kan natuurlijk niet. Foei!
:P
 
En maak jij eens even heel snel wat foto's van dit project! Stiekum een beetje heel onopvallend in een totaal verkeerd topic vermelden dat je een projectfiets hebt gekocht kan natuurlijk niet. Foei!
:P
Heb ik ook gedaan :$
 
Ik lees het nu pas.
Wat voor koplamp zoek je? Een standaard K koplamp voor in een kuip heb ik nog wel liggen.
Een RS kuip die restauratie waardig is heb ik ook nog.
Een Honda CB 750KZ koplamp ligt ook nog op zolder, geheel kompleet ding met kunststof huis en chrome ring.

En maak jij eens even heel snel wat foto's van dit project! Stiekum een beetje heel onopvallend in een totaal verkeerd topic vermelden dat je een projectfiets hebt gekocht kan natuurlijk niet. Foei!
:P
Het gaat ook geen zijspan worden(denk ik). Eigenlijk is het ook niet topic waardig. Ik heb de Schugers kuip er af gegooit, de topkoffer inclusief rek en het RT stuur vervangen door een laag stuur.
Nu heb ik dus een gat aan de voorkant.
Ik wil een ronde koplamp. Een K75RS is wel een uitdaging, maar ik wil geen project. Ik heb de K75 als rijmotor zolang de GS gereviseerd wordt.
Een Honda Koplamp zou een oplossing kunnen zijn. Ik vind die dubbele chromen ring alleen lelijk.
 
Hmm.. moet niet gekker worden, is meestal andersom :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan