polijsten van velgen??

de red

MF veteraan
30 sep 2002
1.125
0
Oisterwijk
Ik heb weer iets in m'n bol gehaald, en dat is wel om m'n velgen te polijsten. Maar ik weet nog helemaal niet waar dit kan en wat dit wel niet gaat kosten. Misschien ben ik dan wel weer zo genezen. Ik zal een foto mee posten om welke motor het gaat. En dan vraag tevens je mening of je dit wel zou doen of toch niet?
full
 
Niet laten doen. Gewoon zelf beginnen ben je met een paar tientjes klaar.

Persoonlijk vindt ik dit niet de fiets om de velgen te gaan polijsten. Gewoon zo laten, of de voorverg ook rood spuiten
 
ZONDE, ik zou alleen de randen polijsten en de achtervelg zwart maken, werkt contrastrerend :Z Ik heb het ook gedaan was zo klaar *D
full
 
uhm uhm ik zou de voor velg rood spuiten plus de gril tussen jou koplampen die moet ook rood. heb ik ook gedaan 8-) is dan wel geen vtr sp maar toch.... ik vind het een super mooie combi.

Bijlage: ma babe 3.JPG
 
uhm uhm ik zou de voor velg rood spuiten plus de gril tussen jou koplampen die moet ook rood. heb ik ook gedaan 8-) is dan wel geen vtr sp maar toch.... ik vind het een super mooie combi.
Ik wil de voorkant wel een keer onder handen nemen, maar dit zal meer over de lampen zelf gaan. Hoe of wat weet ik nog niet.
full

Veel te groot die bouwlampen.
 
Ik wil de voorkant wel een keer onder handen nemen, maar dit zal meer over de lampen zelf gaan. Hoe of wat weet ik nog niet.
(Afbeelding)
Veel te groot die bouwlampen.


vind van niet

ik zou de beide wielen dus rood spuiten en ze allebei polijsten
en er moet dan nog ergens rood komen op de zijkanten
is wat ik er van vind, mooi zwart trouwens voor een sp :)
 
is er ergens nog een topic over hoe je moet polijsten van bv de frame of de velgen ?? zoniet zou iemand mischien willen vertellen hoe je fatsoenlijk moet polijsten ?? :}
 
ik vind nou juist die bouwlampen de vtr onderscheiden van andere motoren (uhm uhm.... ow ja de RSV ook he ;) ) ja zoals ik al zei, over smaak valt niet te twisten. ook wat ik zou doen is: het rood maken van de roosters aan de zijkant plus een donkerruitje en je motor wordt echt :9~ wie is het met mij eens??!!!
Ik wil de voorkant wel een keer onder handen nemen, maar dit zal meer over de lampen zelf gaan. Hoe of wat weet ik nog niet.
(Afbeelding)
Veel te groot die bouwlampen.
 
Ik zou ze ook misschien polijsten of anders in het goud laten poederlakken is ook zeer schoon bij een zwarte bike :9~

Greetz
Kenny
 
he

De keuze blijft moeilijk maar het polijsten opzich is mooi ik heb wel een adres voor je als je wilt heb het zelf ook laten doen daar en het kost je 150 euro allebei de velgen en helemaal DUS geen randen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan