6de Belgian Triumph Meeting 14 06 2014

ggfh666

Die hard MF'er
12 feb 2008
784
110
BE
Alle Triumph (en andere) rijders meer dan welkom op onze 6de Belgian Triumph Meeting. De datum blijft ongeveer hetzelfde. Dit jaar doen we het op zaterdag 14 juni vanaf 12 u. Hopelijk met ook hetzelfde weer als in 2013.

De locatie is nieuw. Om verder uit te kunnen breiden, hebben we gekozen voor Rick's Place in Sint-Katelijne-Waver. Ook bekend van het Greaserfest van de Gasketblowers. Het ligt in een industrieterrein aan de Mechelse veiling, dus geen last van de geburen. En het is centraler gelegen dan Geel, we zitten op nauwelijks 3 km van de afrit van de E19 tussen Antwerpen en Brussel.

Formule blijft hetzelfde: honderden Triumph motors, toffe mensen, twee livebands, een biker market, triumph merchandise, een toffe goodie bag met een leuk aandenken. En dit jaar gaan we voor een custom show met alweer een exclusieve prijs voor de winnaar. We zijn al wat dealers en motorenthousiastelingen aan het warm maken voor een speciale BTM Triumph te ontwikkelen.

En misschien hebben we nog een Special Mystery Triumph Guest. Later daarover meer.

Alle info op www.facebook.com/BelgianTriumphMeeting
 
Ik denk dat ik ook wel even kom buurten, wil graag op de bonneville die ik van het weekend op ga halen maar moet even kijken of ik die dan klaar heb, anders maar op de tiger.
 
Terug
Bovenaan Onderaan