7 sept: MAG Dierenvoertoer

Haye Allemaal,

Kheb de paar fotos die ik gemaakt heb online gezet.

http://picasaweb.google.nl/nofearbusa/MAGDierenvoertoer

Om 09.00uur vertrokken bij Mac Huis ter Heide met Mad Dog en Pink en waren met een toerritje binnedoor (thanks boys) om 10.15uur in Raalte.
Gespot is natuurlijk Bouwvakkertje (sta je der zelf nu ook goed op??) en nog meer MF-ers
Het beetje regen onder de rit was echt Tien X Niks dus volgend jaar weer en dan met MEER!!
 
''gespot!!''


:+
full
 
Op verzamelpunt Enschede twee motoren, Tex Hengelo 4 motoren???
Waren er volgens mij in de planning iets meer. Hebben de twee dames er nu nog een kat bij of nie??
Was ook nog iemand zo aardig om de reklame van wel blijven plakken (AH) na te doen. 1 van de politiemotoren was voorzien van een MAG sticker
 
Niks geen 125 motoren!!!! Hier de officiele statitistiek:

140 motoren, met daaronder twee vespa's, één historische HD en één Indian, twee politie Beemers, drie trikes en één goldwing servicar.

De rest allemaal kanjers die zich niet door een spatje uit het veld laten slaan. Zelfs niet als door een losgeslagen vacuumslangetje hun motor afslaat. Gewoon repareren, terug naar Raalte rijden om het reisdoel nog even op te halen en dan door naar Zwolle om je gift af te geven.

Volgend jaar de 15 editie. Katinka heeft mij al heel stiekum het doel in het oor gefluisterd. Blijft geheim!!!
En nog één Ford Focus B|

Ivm technische problemen (zie ergens hierboven) vonden we het niet verstandig om op de motor te gaan. Uiteraard wel het voer gebracht én een paar fotootjes gemaakt (stond bij de rotonde in Raalte en op het beeld op de dijk tussen Olst en Den Nul). Eerst eens kijken of het wat is en dan de boel online gooien :Y

Volgend jaar hopelijk weer op de motor. Een paar zakken voer uit de kofferbak van je auto halen is het toch nét niet :N
 
''Hij-die-niet-meer-dan één-poes-wil'' heeft ook nog plaatjes onderweg gemaakt 8-)

Waar blijven ze, Pisvlekje? *O*
Kalm an en rap een beetje ja B|


:P


Eerst nog even bij m'n moeder op visite geweest, daarna naar huis om te eten en te bankhangen.

Nu tijd voor foto's.
 
Bouwvakkertje:
Dat komt door dat sjaggie in je handen en omdat je toch al wist dat er geen huisdier bij kwam?
Ondanks alles toch een gezellige vakantie toegewenst
 
:W ... móggel!

...'k heb de IJsseldijktoer in omgekeerde richting gedaan op de terugweg, mooimooimooi
en door De Venter :9 ( langs de koekie's fabriek.......mén... wat een zoete lúg...)...en via de A1 / A50/A12 wieder tzoerúúk.....
Net voor de klok van 6 weer thuis 440km boenderen.
Op de A12 nabij Woerden nog ff een file....4 baans :/
..op de linkerbaan was er een auto aan het spinnen gegaan in een hoosbui en die heeft een pirouetje( oid) gemaakt en lag op z'n dak tegen het talud in de middenberm...

Af en toe een buitje,...redelijk droog weer thuis.

Fijne dag gehad, ....mensen en dieren 'geholpen'......, nog wat andere idioten ontmoet

tiepe gaat wat moeilijk met één hand, want die 'rooie' ligt op m'n linker schouder te knorren
en kijkt naar wat ik doe met dat toetsenbord op m'n knieen....

straks ff plaatjes tsjékken....

:P
 
Was ook nog iemand zo aardig om de reklame van wel blijven plakken (AH) na te doen. 1 van de politiemotoren was voorzien van een MAG sticker

Tja, is van mij onderhand traditie om tenminste 1 politiemotor te voorzien van een MAG-stickert :Y :Y
Nu al voor 9 maal op rij :Y

Doe ik trouwens ook op motorbeurzen, omringende rijscholen etc te voorzien van sticker of raceteams op circuits, ik weet het, is een afwijking maar goed, je moet toch wat als je moet wachten tot je gaat rijden O-) O-)
 
Foto's zijn aan het uploaden :Y

En Bouw heeft mij weer een aantal keer op mijn allercharmanst op de foto gezet :/
 
Terug
Bovenaan Onderaan