7 sept: MAG Dierenvoertoer

_O-

valt wel mee hoor, de regen heeft me aardig tegengehouden :P :+


...v/d 24 foto's die ik gemaakt heb ( hoofdzakelijk van die brikken binnen..)...en een verdwaalde buiten...zijn er zeker 14 wél gelukt....
Dat komt morgen wel...
....ik ga nu lekker een sappie drinken... :W

..morgen met oudste smurf naar't vmbo 3e,....rekening v/d boeken en een praatje pot met begeleider...


CU.
 
...v/d 24 foto's die ik gemaakt heb ( hoofdzakelijk van die brikken binnen..)...en een verdwaalde buiten...zijn er zeker 14 wél gelukt....
Dat komt morgen wel...
....ik ga nu lekker een sappie drinken... :W

..morgen met oudste smurf naar't vmbo 3e,....rekening v/d boeken en een praatje pot met begeleider...


CU.
oefenen, oefenen,oefenen :Y

was leuk eindelijk kennis gemaakt te hebben *D
 
De rest is te vinden via de volgende link:

Dierenvoertoer2008 by Fully Automatix

Originele foto's zijn via mail te verkrijgen. Graag even het nummer van de foto('s) vermelden (dus DSC_xxxx waarbij xxxx dus het nummer is :P)

PB'tje mag ook, ovv je emailadres :Y
 
Laatst bewerkt:
Mooie foto's Fully :} :}

Trouwens de foto's van Bouwvakkertje mogen er ook zijn, aparte stijl, fff wennen, maar zeker de moeite waard imho :} :}
 
Laatst bewerkt:
Ook weer thuis,
en terug uit het ziekenhuis....
Na reparatie van het vacuumslangetje, bij een van de laatste stoplichten voor het asiel, is MsNohome onderuit gegaan, door de vele regen vermengd met diesel, en in eerste instantie leek het wel mee te vallen. Maar toen we thuis kwamen zat er een bult als een tennisbal op haar bovenbeen, en zijn we via de huisartsenpost in het ziekenhuis terecht gekomen. Uitkomst, een bloeduitstorting in de spier, en minstens een weekje rust, dan zou het moeten wegtrekken.
Sorry als ik weinig mensen gedag gezegd heb, wij hadden onze dag niet echt. :X
Maar volgende keer beter
 
Laatst bewerkt:
Ook weer thuis,
en terug uit het ziekenhuis....
Na reparatie van het vacuumslangetje, bij een van de laatste stoplichten voor het asiel, is MsNohome onderuit gegaan, door de vele regen vermengd met diesel, en in eerste instantie leek het wel mee te vallen. Maar toen we thuis kwamen zat er een bult als een tennisbal op haar bovenbeen, en zijn we via de huisartsenpost in het ziekenhuis terecht gekomen. Uitkomst, een bloeduitstorting in de spier, en minstens een weekje rust, dan zou het moeten wegtrekken.
Sorry als ik weinig mensen gedag gezegd heb, wij hadden onze dag niet echt. :X
Maar volgende keer beter


Oei, in ieder geval sterkte en beterschap
 
Haye,

Mooie fotos gezien voor/tijdens en na de rit :} mooi gedaan allemaal :Y

Beterschap en sterkte toegewenst aan MsNohome :Y
 
Ook weer thuis,
en terug uit het ziekenhuis....
Na reparatie van het vacuumslangetje, bij een van de laatste stoplichten voor het asiel, is MsNohome onderuit gegaan, door de vele regen vermengd met diesel, en in eerste instantie leek het wel mee te vallen. Maar toen we thuis kwamen zat er een bult als een tennisbal op haar bovenbeen, en zijn we via de huisartsenpost in het ziekenhuis terecht gekomen. Uitkomst, een bloeduitstorting in de spier, en minstens een weekje rust, dan zou het moeten wegtrekken.
Sorry als ik weinig mensen gedag gezegd heb, wij hadden onze dag niet echt. :X
Maar volgende keer beter
Potverdoppie zeg -O-

Sterkte aan MsNoHome, en beterschap
 
Tjee, wat idd een sneu bericht
ik sluit me aan bij :
Sterkte aan MsNoHome, en beterschap



ps

zitten we te kletsen over mooie foto's ed....maar hebben jullie dat ene zwarte hondje gezien, dat zo blaffend bang achteruit ging als er iemand bij zijn kooi kwam.
Die heeft ook wat meegemaakt...... '(
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik probeer er me niet teveel van aan te trekken ;)

was al blij dat er veel hokken leeg waren (das altijd goed) :)

soms reageren ze ook terratoriaal (mooi woord 8-) ) tenminste mijn eerste asielhond leek ook geen lieverdje toen ik voor het hok stond _O-
 
Laatst bewerkt:
Ook weer thuis,
en terug uit het ziekenhuis....
Na reparatie van het vacuumslangetje, bij een van de laatste stoplichten voor het asiel, is MsNohome onderuit gegaan, door de vele regen vermengd met diesel, en in eerste instantie leek het wel mee te vallen. Maar toen we thuis kwamen zat er een bult als een tennisbal op haar bovenbeen, en zijn we via de huisartsenpost in het ziekenhuis terecht gekomen. Uitkomst, een bloeduitstorting in de spier, en minstens een weekje rust, dan zou het moeten wegtrekken.
Sorry als ik weinig mensen gedag gezegd heb, wij hadden onze dag niet echt. :X
Maar volgende keer beter

Beterschap aan MsNohome! En dat sommige kruispunten spekglad waren klopt. Daar heb ik zelf ook last van gehad. Zal wel iets te maken hebben met Zwolle als logistiek centrum en veel dieselsporen.
 
Beterschap @ MsNohome. Sorry dat ik jullie teleurgesteld heb '(. Het was een gek weekend en ik trok het niet meer om EN naar raalte te rijden EN het huis netjes te krijgen voor de laatste bezichtiging voor onze koper gaat tekenen.

Ik ben kapot....
 
Beterschap @ MsNohome. Sorry dat ik jullie teleurgesteld heb '(. Het was een gek weekend en ik trok het niet meer om EN naar raalte te rijden EN het huis netjes te krijgen voor de laatste bezichtiging voor onze koper gaat tekenen.

Ik ben kapot....
full


Volgend jaar ga je gewoon mee met de dubbele hoeveelheid voer :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan