7 sept: MAG Dierenvoertoer

Maar als iedereen een paar beestjes meeneemt, waar moeten ze dan met al dat voer naar toe :?

Dat zie je toch elk jaar weer, voor de vakantie worden veel beesten helaas weer gedumpt en moeten de asiels maar weer kijken hoe ze de beesten goed onderdak kunnen geven.

:] :]
 
Laatst bewerkt:
Dat weet blub wel ;) , ik mag al niet meer beesten van hem :X '(



...hier nog één...
voorlopig al blij met wat er nu tijdelijk bijgekomen is....
8-) ... en ons asiel'etje...... slaapt net ....

DSC08146.jpg
 
[me="Mad Dog"]gaat dit jaar weer kijken voor leuke asielkat om vriendjes te worden met Bengeltje, mijn huidige kat, zijn maatje Ace moest ik helaas in laten slapen wegens een tumor in de lever[/me] ;(
 
Idd, nooit leuk, maar aangezien ik de 26 ste verhuizen ga, krijgt hij pas een nieuw vriendje na de 31 en dan op 7 september ga ik nog een keer een vriendje opzoeken, word hij weer helemaal gek op nieuwe vriendjes. Hij zit nu bijna de hele tijd als ik thuis ben op schoot of te vragen om aandacht :+
 
Ook ThunderSTreak is er dit jaar bij met nu al een voedingsdonatie van 192 kg dierenvoer. In het tuinhuisje ligt een halve kubieke meter te wachten op transport. Vrees dat ik het zowel qua gewicht als volume niet op mijn motor meekrijg.

Een oplossing gezocht voor transport van Breda naar Raalte/Zwolle
 
Ook ThunderSTreak is er dit jaar bij met nu al een voedingsdonatie van 192 kg dierenvoer. In het tuinhuisje ligt een halve kubieke meter te wachten op transport. Vrees dat ik het zowel qua gewicht als volume niet op mijn motor meekrijg.

Een oplossing gezocht voor transport van Breda naar Raalte/Zwolle
:o

192 kilo

:o
 
*gaat dit jaar niet mee ivm een beetje uit de hand gelopen onderhoudsbeurt aan de motor :X *
 
Terug
Bovenaan Onderaan