7 t/m 9 juni BMW toerrit Bad Fredeburg

Oké als we zo beginnen....
Volkoren brood met mayo, tomaatje er op, beetje peper, zout en paprika poeder, d'as prima te eten.
Of boterham met pindakaas, komkommer er op, sambal en een beetje zout en ja dat witte bolletje met heeeeeeeeeel dik roomboter en suiker of chocoladepasta :9~

En dan vergeet ik nog de aardbeien met slagroom, chocolademousse met vanille vla en yoghurt met veel suiker en slagroom...
 
Laatst bewerkt:
Hoe zou dat nu komen......

Pffffff, het was wel een bere lekker stukje taart. Hoewel, stukje......
Ik moest 3 keer doorspoelen O-) O-)
 
Tsssssssss..........

vrouwen onderdrukker B|


ik heb trouwens ook maar 1 gebakje gehad, met veeeeeeeeeeeel slagroom
 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag even bij Arie Molenaar kijken, morgen naar BMW dag in St. Antonis. Wanneer kan ik mijn foto's van het kaartje halen? Nog effe geduld dus :)
 
Gespot :W . En helaas nog geen nieuwe pakkingen gescoord
SANY0022.JPG
 
Was leuk je weer te zien, Jan.
Dan wordt het toch maar een dropveter kopen en die erin leggen.

Succes met de zoektocht
 
Zo, ik ben ook weer terug....



Een bewogen week achter de rug, vanmorgen om half vier thuisgekomen, en nu al de foto's van het bad fredeburg weekend on line hebben staan....



Link: Error



Dus mocht u nog een leuke actie-foto van uzelf willen hebben, kijk dan maar even of u er tussen staat.....



Er word in de nabije toekomst ook nog een filmpje geproduceerd van de mooiste foto's die de Gopro-camera op auto-pilot heeft gemaakt, zitten echt hele mooie bij....


Die link volgt spoedig daarna....



Groetjes, RTbeRT



Kopietje van mijn reactie op het r1200rt-gebeuren.....
 
Er zitten hele mooie foto's tussen Bert. Ik ben zo vrij geweest om wat van jouw film materiaal te gebruiken.
met dank aan Bert


Dank je....maar alle eer gaat eerlijk gezegd uit naar Gopro voor de Hero 3 Black Edition.... :}



Wat een geweldig ding zeg, heb hem gedurende de rest van de reis op 720 p bij 50 fps en de filmpjes zijn nu veel minder "vloeibaar", als je begrijpt wat ik bedoel....


Ik ben inmiddels bezig om een selectie te maken uit de letterlijk duizenden foto's die onderweg op "autopilot" gemaakt zijn, er zitten echt juweeltjes bij....


Onderweg heb ik ook het idee ontwikkeld om de motor in de richting van het mooie vergezicht te plaatsen en daar zo een 21 seconden te blijven staan zodat ik in ieder geval twee foto's heb van dat vergezicht.....


Het meeste werk zat er dan in om de gezichtsuitdrukkingen van de medeweggebruikers te negeren die mij een beetje meewarig aan keken, hetzij direct, hetzij via de spiegels..... _O-


Binnenkort in dit theater dus......



Groetjes!






P.S. als je van Pink Floyd houdt......
 
Is wel een beetje ouderwets hoor, in de tussentijd is de cassetterecorder afgeschaft..... :+



Ik ben nooit op een Pink Floydconcert geweest maar als je van Pink Floyd houdt is dit "the next best thing"......



Ik heb zelf deze jongens een paar keer zien spelen en ik moet zeggen dat ze het geweldig doen, de meeste concerten wereldwijd zijn binnen no time uitverkocht....
 
Was leuk je weer te zien, Jan.
Dan wordt het toch maar een dropveter kopen en die erin leggen.

Succes met de zoektocht
Je dropveter heeft me wel op een idee gebracht.
Ik heb een touwtje gebruikt om op te vullen vervolgens de pakking met vaseline op zijn plaats gedrukt en weer onder de vlotterkamer gemonteerd.
En de zaak zit weer dicht.
En maar ff een fototje ter verduidelijking.
Of de zaak dicht blijft? De tijd zal het leren.
SANY0023%2520kopie.JPG
 
Laatst bewerkt:
Bij Arie Molenaar was ik nogal teleurgesteld. De magazijn meester kon mij niet verder helpen.
Zelf had ik deze al gevonden.
GASKET SET for VFR750F INTERCEPTOR 1986 (G) USA CALIFORNIA - order at CMSNL
Maar erg aan de prijs.
Jouw linkjes zijn prijsvriendelijker.
Voorlopig zit de zaak weer dicht.

Hoe staat het met je reisverslag?
 
...tja..., reisverslag..., heb de foto's allemaal wel klaar, en op orde...
...maar er ontbreekt zoiets triviaals als 'inspiratie'... :/
 
...zit er ook nog een bepaalde volgorde in...


...of is het gewoon een kwestie van flink doorkantelen...?
 
Terug
Bovenaan Onderaan