7 t/m 9 juni BMW toerrit Bad Fredeburg

Tatata

Zoals ooit een keer beloofd, hier een paar foto's van ons zeer geslaagde weekeinde

slo1n7.jpg


We zijn overigens net terug van een midweekje Winterberg. Heerlijk gereden echter het weer zat behoorlijk tegen

30dl7xj.jpg


Helaas gaat het met Hennie haar rug (en dus been) niet beter.

35kki9x.jpg


s1p55w.jpg


334oi13.jpg


en dan nu maar wachten op de foto's en het verslag van Ron 8-)
 
...ja sorry..., moet ik nog steeds doen...
...echt een verslag zal het niet worden, maar foto's heb ik nog wel een paar... ;)

...maar..., en het klinkt misschien gek..., ben nogal een soort van druk met van alles en nog wat... :/
 
Bedankt Gerwin, mooie foto's.
En een lol dat ze hadden. Dat moeten ze nog maar eens uitleggen.
Sterkte met Hennie haar rug en been. Wat hebben we het 7,8 en 9 juni getroffen met het weer.
Nadien is de herfst ingetreden. -O-
 
.

...foto's klik = foto's veel groter... :W




...verzamellocatie : 07 Juni 2013, rond 10.00 uur in een zonovergoten Doesburg... *O*




...Wim moet naar het toilet en steekt z'n vinger op, en Jan praat wel, maar niemand luistert... :N




...nou..., 'n best prima vooruitzicht toch ?!... :Y :Y :Y




...omdat het een BMW-toerrit was...; en zo raak je voor vertrek al leuk de Duitse kluts kwijt... :/




...nou, gewoon op zoek gaan naar roze asfalt, en dan kom je er vanzelf wel..., onze route van vandaag...




...eerste stop : Joost Soll Wissen Wo, en het was inmiddels snoeiheet..., en weer die Italiaan in beeld hè...
...oh..., en een K kan prima dienen als sta-steuntje, en Bart geeft aan dat we 'hier' zijn...
...en dat 'hier' was dan recht voor de uitgang van iets van een busstation...





...tweede stop : lunchpauze net voorbij Selm, en zo'n gevuld en gevouwen omelet-ding bleek populair...
...en inmiddels liep de temperatuur leuk op richting de 27 graden...
8-)




...derde stop : de mussen vallen..., enz.enz.enz., en zo'n K blijkt inderdaad een prima sta-steuntje...




...en een beetje boxer is blauw natuurlijk..., donker of licht, dat maakt niet uit...... ;)




...vierde stop : locatie Möhnesee. Mooi geel = niet lelijk, en met zo'n K blijf je toch ook bezig... :P
...oh..., en we zijn er bijna...




...Fredeburg, we zijn er ; het ouwe ijzer laten we achter op de stoep, dus nu tijd voor een koel biertje !...







...wordt vervolgd... :W
 
Laatst bewerkt:
...zoals gezegd, de foto's van de andere dagen volgen...

...maar..., morgen & overmorgen eerst andere bezigheden... :/
 
.


...en we gaan weer verder met de plaatjes...


Zaterdag 08 Juni 2013




ochtendgloren..., en 3 kamers met terras & uitzicht op de tuin..., wat een triestigheid...



...oh..., en om EXACT 08.30 uur ontbijt...
...en heb dan vooral niet het lef om iets te laat te komen... B|




...en hoe moeilijk kan het zijn om iets vast te zetten vraag je je af...; kamer 1, naast het raam, rechts... :N



...na het ontbijt de route voor vandaag ; 'n rondje Edersee, en meer...




...en de weersverwachting ; het zou echter veel en veel beter (warmer !) worden...




...eerste (koffie ?)stop rond 11 uur ; en het is al flink warm aan het worden...




...een locatie, een handjevol mensheid, en een paar motoren ; meer heb je niet nodig voor een leuk dagje uit...




...en cineast Bert gaat vanaf hier voor bewegende beelden zorgen...




...dat zeg ik..., Bert dus... :Y




...en op deze manier zie je jezelf later dan terug onderweg naar stopplek # 2... :]




...stop #2 ; rond 12.45 uur, en inmiddels behoorlijk warm..., vandaar de lome sfeerplaatjes... ;)




...en vroeger kon je gewoon lezen waar je was..., tegenwoordig zo'n raar smartphone dingetje aan een boom...




...stop #3, ca. 14.30 uur, locatie Edersee..., en stapel die motoren 'daar' maar ergens op... ;)




...en tussen het echte spul, zo'n namaak RT..., een Triumph...




...ook zonder off-the-road en zonder racefiets waren we welkom..., scheelt dat FF... *O*




...stop #4, locatie Diemels Stausee, ca. 16.45 uur...




...de Diemels dus, enne..., 't Pootje van Ootje..., m.a.w. : (P)ootje baden... :/



...toch raar..., zo'n vorm van oppervlaktewater vervuiling...
...heeft tie als enige een bad bij z'n slaapkamer ; moet uitgerekend 't pootje in 't slootje... ;)




...hoppa..., en nog 'een paar' bochten te gaan... :]




...stevig doorlopen is best gezond..., maar je kunt natuurlijk ook de motor pakken ; is ook leuker... ;)




...uiteindelijk rond 20.00 uur (dacht ik) weer terug op de plek van vertrek...

...de avond afgesloten met een, in een strak regime uitgevoerde, BBQ... :/




...en zo wordt het dan vanzelf later... :Z







...wordt vervolg... :W
 
...man..., ik ben nog steeds bezig om de Rubik's Cube te ontrafelen... -O-

cube.png
 
...en U denkt dat ik dat ga onthouden... :/



...ik ben al blij als ik elke ochtend het toilet weer terug kan vinden... ;)
 
...kep wel een hele mooie tuin nu...
...heb de hele dag de tijd om het gras te knippen...


...met een nagelschaartje...

... :/ ...
 
...you're welcome !...
...'k zal 1 dezer dagen even de laatste paar foto's posten... :W
 
.


...en..., de terugreis alweer...



Zondag 09 Juni 2013




...circa 10.00 uur vertrek ; en dit is de route voor vandaag. Bert rijdt echter een totaal andere kant op...




...10.30 uur..., eerste stop al..., want het is koud, en daarom gaat de extra kleding bij de meesten al aan...




...11.30 uur ; tweede stop. Nu een langere, en vooral eentje van Kaffee und Kuchen... :9




...13.30 uur : lunch bij Haltern Stausee..., enne..., natuurlijk mit Kuchen..., en een zinloos treintje...
...wel een mooi plekje, dat dan weer wel...
;)




...16.30 uur : inmiddels is het groepsgebeuren voltooid verleden tijd. We zijn bijna weer thuis...


Conclusie : meer dan een prima 3 dagen gehad. 'N goed groepsgevoel, 'n prima voorrijder, en meer dan prima georganiseerd.

En als gastheer Dennis van 't hotelletje ook zou ophouden met 'U' te zeggen, en als zijn vriendin iets meer kans zou zien om haar nogal strak aangetrokken teugels een beetje meer te laten vieren, dan zou dit zowaar een prima logeerplek kunnen zijn.

Oh..., en ook heel bijzonder was, dat gastheer Dennis korting had zitten berekenen over de aanbetaling..., was onze 50 Euro aanbetaling zomaar 45 Euro waard geworden..., en die 'zelf-gepakte-dranken-invul-kaart'..., hoe moeilijk kun je het jezelf maken vraag je je toch af... ;)

En dat het moeilijk voor hun was, dat bleek wel..., vrouwlief krijgt zondagochtend bij het ontbijt 'en plein public' een beste tik over de vingers omdat ze de kaart niet goed ingevuld zou hebben, want een 3x rum-cola is tenslotte niet 3x rum-cola, maar dat zijn 6 consumpties..., en dat terwijl je niet separaat kon kiezen uit cola, of rum...

Vrouwlief probeert nog uit te leggen, dat als er toch rum-cola op de lijst staat, en zij daar 3 streepjes achter zet, dat het dan toch niet zo moeilijk is om te bedenken dat het 3 cola's waren, en 3 rummetjes... :?

Toch...?

Maar dat was vanaf onze kant een compleet verkeerde zienswijze... -O-



En dan krijg je de rekening..., staan er 3 cola op, en 1 rum...
Diepe Zucht... :/



Maar..., desalniettemin, altijd voor herhaling vatbaar ! :Y



... :W ...
 
Mooi fotoverslag Ron.
Dennis en Jolanda kunnen lering trekken over jouw voorstelling van zaken.
Zekers de tuin zo snel mogelijk aanpakken en gezellig inrichten met zitjes en een buitenbar.
Volgens mij is het mogelijk "door het stijle stuk van het pad iets af te vlakken" om een stalling voor motoren rechts in de tuin te maken. Gelijk een mooie centrale plaats om te kletsen over onze buffels.
En verder hier en daar de puntjes op de i zetten.
Voor mij was het een geslaagd weekend en zeker voor herhaling vatbaar. :W
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan