7 t/m 9 juni BMW toerrit Bad Fredeburg

...hoppa ; die 10% korting bij een volle tent komt steeds helderder in beeld... ;)
 
Laatst bewerkt:
Leuk zeg

Gisteren sprak in Jeannet, die was enthousiast dat we meegaan (nu wij ook hoor.......)
Trouwens, Ron pruttelde lekker positief mee ;)

Dat Jan en Joke meegaan, is ook een leuke verrassing (10% korting of niet)
We hebben er al veel zin in
 
Wordt een leuk groepje zo.

Veel beterschap nog Joke! Ik hoop echt dat je er snel vanaf bent zodat je weer lekker kan rijden.
 
Wordt een leuk groepje zo.

Veel beterschap nog Joke! Ik hoop echt dat je er snel vanaf bent zodat je weer lekker kan rijden.
!5 mensen, 8 motoren zekers een leuk aantal. Maar er kan nog meer bij. :]
Joke, ik hoop dat je weer lekker zelf kan rijden en genieten.
Is Bad Fredeburg een tussenstop voor jullie verdere vakantie?
 
Ja Jan, inderdaad is het plan dan om die zondagochtend, als jullie terug naar huis moeten (gniffel gniffel _O-) door te rijden naar Oostenrijk voor een vakantie van een week of twee.
Ik hoop dat ik zelf kan rijden, voor we op vakantie gaan laat ik nog een CT-scan maken. Dan moet blijken of het donorbot uit mijn heup is aangeslagen (nu is het dat nog niet). Zo nee, dan is wat over is gebleven van het originele handwortelbeentje niet sterk genoeg en wil de chirurg het hele botje eruit halen, en misschien wel de hele rij onderste handwortelbeentjes en zet hij de rest met schroeven aan elkaar vast. Dat gaat wel ten koste van de scharnierfunctie van mijn pols, maar het is gelukkig niet mijn gashand. Dus uiteindelijk zal ik dan wel weer kunnen rijden, maar dan ben ik natuurlijk wéér een jaar verder ;( . Maar daar ga ik nog even niet vanuit. Vooralsnog heb ik (hebben we) verschrikkelijk veel zin in een vakantie met de motor! :]
En we vinden het ook heel gezellig om met jullie te gaan :Y
 
Ja Jan, inderdaad is het plan dan om die zondagochtend, als jullie terug naar huis moeten (gniffel gniffel _O-) door te rijden naar Oostenrijk voor een vakantie van een week of twee.
Ik hoop dat ik zelf kan rijden, voor we op vakantie gaan laat ik nog een CT-scan maken. Dan moet blijken of het donorbot uit mijn heup is aangeslagen (nu is het dat nog niet). Zo nee, dan is wat over is gebleven van het originele handwortelbeentje niet sterk genoeg en wil de chirurg het hele botje eruit halen, en misschien wel de hele rij onderste handwortelbeentjes en zet hij de rest met schroeven aan elkaar vast. Dat gaat wel ten koste van de scharnierfunctie van mijn pols, maar het is gelukkig niet mijn gashand. Dus uiteindelijk zal ik dan wel weer kunnen rijden, maar dan ben ik natuurlijk wéér een jaar verder ;( . Maar daar ga ik nog even niet vanuit. Vooralsnog heb ik (hebben we) verschrikkelijk veel zin in een vakantie met de motor! :]
En we vinden het ook heel gezellig om met jullie te gaan :Y
Heftig allemaal.
Nu maar hopen dat de CT-scan een positief beeld weergeeft.
Ik lees hier alleen maar positieve reacties.
Ook wij hebben er veel zin in. ;)
 
...telefoondienst...??

...in het buitenland kun je ook gewoon gebeld worden, en je kunt vanuit het buitenland terug bellen ; dus das geen excuus... ;)
 
Klopt, maar vanuit het buitenland kan ik niet binnen een half uur in de Zaan op lokatie een bus repareren.

vanuit het Sjatootje trouwens ook niet
 
er gaat best veel op een RT.prima.
voor mij meegaan zit er vrijwel zeker in; moet nog vrij regelen en kijken of ik telefoondienst heb (zo ja, dan ruilen).

Wel ga ik proberen om mw. Ootje ook mee te nemen.
Dat zal veel moeilijker worden. -O-
Aan je RT zal het niet liggen, kan veel op. ;)
 
Klote Sauerland :(
Bon%2520Sauerland.jpeg
 
...oh jee..., gaan we in Juni dus met een snelheids-hooligan op stap... :/
 
Kandinsky en Wobbert, jullie hebben je nog niet aangemeld :z .
Wil je meer bedenktijd? :W Dat kan!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan