7 t/m 9 juni BMW toerrit Bad Fredeburg

Jammer, volgende keer beter ipv pannenkoeken nu maar eens een keer weissbier. :Y
 
Laatst bewerkt:
...en als je er teveel van drinkt, ga je gekke dingen schrijven op Motor-Forum... :/
 
...dat weet ik wel..., want anders had het zo geklonken...


Itizzz trwoe zhat whifzky improefzz wifz aitz. Zhe olde I get, zhe moor I like zit...

gallery_298_17_3897.gif







...maar goed, we zijn dus gewaarschuwd...
...en daarom 't onderstaande niet vergeten in uw bagage...

Gehoorbeschermer_3M_Peltor_Optime_I.jpg





... ;) ...
 
Dennis, de eigenaar van het hotel, is met de gemeente in onderhandeling over een stuk grond tegenover het hotel. Dit stuk grond wil hij inrichten als parkeerplaats met een deel overdekt voor motoren.
Zijn garage is beschikbaar maar dat is niet voldoende voor alle motoren. Nu is het een doodlopende straat met nauwelijks verkeer, maar we werken aan een oplossing om alle motoren te stallen.
 
De routes, welke je kan downloaden in de openingspost, zijn aangepast naar versie NT2013.4
Op de heenreis zit er bij Bremke, bijna op het eind, een rare kronkel in de route.
Ik krijg die rare kronkel er maar niet uit. Ook niet met versie NT2013.4.
Op zich geen ramp maar het moet beter kunnen. :?
Voor diegenen die zich geroepen voelen om de uitdaging aan te gaan de route te verbeteren?
Ga je gang. :Z
 
...'n beetje Tipex op je beeldscherm smeren..., dan ben je die kronkel zo kwijt... :/
 
Op de heenreis zit er bij Bremke, bijna op het eind, een rare kronkel in de route



Sterker nog: even daarvoor werden we de berm ingeloodst..... :?


Maar gelukkig ben ik naar de navigeer-cursus geweest en is de kronkel weg, de enige kronkels...... _O-


Route staat in mijn dropbox onder de verrassende naam Doesburg-Bad Fredeburg:


Error


*O* Groetjes, RTbeRT
 
Voordat we in de vergetelheid geraken.

Er is nog plaats.

We zitten nog lang niet aan de 26 bedden die beschikbaar zijn. :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan