85e Dutch TT

Regen of droog

  • Regen.

    Stemmen: 9 13,6%
  • Droog.

    Stemmen: 19 28,8%
  • Weet ik niet.

    Stemmen: 3 4,5%
  • Ik heb Rossi gestemd.

    Stemmen: 30 45,5%
  • Mogen de winter banden er al weer onder.

    Stemmen: 5 7,6%

  • Totaal aantal stemmers
    66
Geen enkel probleem met respect. Gaat alleen een beetje omtrent het "sensatiedeel" van het verhaal daar waar het om dodelijke ongevallen gaat tijdens tt.Heb echter soms wel iets van: Hey journalist, check even wat feiten, vraag even wat door, voor je een dergelijk verhaal als waarheid publiceert.
Eensch, en respect voor de inhoudelijke kennis! :}
Kan me zelf overigens nog herinerren dat die Oostenrijker? in de BMW-boxercup in de GT dodelijk verongelukte jaar of 10 geleden. Zat toen in bijprogramma van de MotoGP. Ook triest verhaal.

Laten we die trieste verhalen niet vergeten, maar voor nu even achter ons laten.
Zin in de TT, weer 5 dagen werken op de TT-camping en tussendoor ff snel naar de baan fietsen om de MotoGP te volgen. *O*
 
Laatst bewerkt:
Die rijden net in België.

ohw yes... het hek stond open, dus ben effe het terrain opgeglipt met de Citta :9

84281486_696882743.jpg

84281485_1875323134.jpg


kwam wel meteen een vrouwelijke beveiliger aangelopen, maar na een vriendelijke lach mocht ik doorrijden :+
 
Wat een ziek grote mooie trucks ook he *D

Iemand enig idee of die lui zaterdag avond al naar huis rijden of zondag ochtend pas?
 
http://www.superbikeplanet.com/2015/Jun/150617rydernotes.htm

Ryder Notes: Quad Power

So Jorge does four in a row and breaks the record for number of consecutive laps led and along the way he reduces Valentino Rossi's championship lead to one single, solitary point. How come Valentino didn't seem too upset? Because for the first time in those four races, he matched Jorge's race pace. But that of course brings us back to the problem of Valentino's qualifying. You can't start from the third row and expect to catch Lorenzo if he's starting from the front row. But that's what Rossi almost achieved at Catalunya. It took twenty laps for Jorge to open a gap of fractionally over two seconds, after which Valentino reduced it to under a second in the final five laps.

You should never say things like this about racing, but here goes... if there had been two more laps...

As in previous races, Valentino knew from early on that he would be using the harder rear tyre and that he would have great pace in the closing stages. But again he had no answer for his qualifying problems, which were exacerbated by not just the Ducatis on soft tyres but by the Suzukis as well. One place further up the grid would have put him on the second row.

Rossi fans should be happy that the next race is at Assen.

Remember 2013? That was the bright spot in his otherwise underwhelming return to Yamaha. True, injuries to his opponents made Vale's job easier, but it was still a triumph.

As it had to be. If not Assen, then where? The same applies this year; can you see a circuit more likely to suit Valentino and the Yamaha than Assen? At least until we get to Phillip Island. If Valentino can't retain his championship lead in the Netherlands, he's in trouble. There are too many new circuits in the second half of the year, he's no longer good—by his own admission—at getting to grips with new tracks, although last year's Silverstone rostrum did alter his opinion about the British GP returning to Donington. There are also a few tracks where you know Marquez will bite back—Indy, Aragon, Sepang—and if Ducati are going to win one, Motegi would be a good bet.

Once again, Assen is a crucial race for Valentino Rossi...
 
Wat een ziek grote mooie trucks ook he *D

Iemand enig idee of die lui zaterdag avond al naar huis rijden of zondag ochtend pas?

Zondag pas, volgens mij slapen er een aantal elk jaar in de Bonte Wever in Assen.
 
Willen hier mensen een glimp op vangen van Jorge Lorenzo , de kans is groot dat hij weer een bakkie gaat doen met Wilco in t'Zeeltje te Bleiswijk op woensdag avond.
 
Laatst bewerkt:
Neu,dank je :+
Wat een rotweer in Assen,gaat 'm niet worden voor mij.

Het zou nog kunnen veranderen, wat wel eens vaker gebeurd op Weeronline. Maar of het nou ineens zonnig gaat zijn dat betwijfel ik. Ik bekijk het sowieso 1 dag van tevoren nog even :P
 
Willen hier mensen een glimp op vangen van Jorge Lorenzo , de kans is groot dat hij weer een bakkie gaat doen met Wilco in t'Zeeltje te Bleiswijk op woensdag avond.
Rijden ze dan gewoon ff heen en weer Assen/Bleiswijk 2 uurtjes heen en 2 uurtjes terug met Wilco achter het stuur :+
 
Het weer kunnen ze op de dag zelf nog niet eens voorspellen.
Dus volgende week zaterdag ochtend kijk ik gf omhoog.
Als de zon schijnt ga ik met de motor.
En als het regent ook :+
Of het moet net zo tekeer gaan als de terug weg vorig jaar.
Dan ga ik maar met de auto
 
Willen hier mensen een glimp op vangen van Jorge Lorenzo , de kans is groot dat hij weer een bakkie gaat doen met Wilco in t'Zeeltje te Bleiswijk op woensdag avond.
Liever dinsdag, maar vrijdag zal wel niet lukken voor Jorge. _O- ;)
 
Soms verlang ik weer naar deze tijden:

Prachtige beelden man, en leeft deze commentator nog? Kunnen we die niet strikken voor Eurosport?? ABN en geen onnodige bijvoeglijk naamwoorden en superlatieven *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan