900RR Streetfighter

beetje vettig houden, geen pekel rijden en bijhouden (geen blanke lak over spuiten!). heb voorheen eens mn halve motor gepolijst.... voor ik overstapte op matzwart ;)

edit: bij andere motor ook de velgranden en wat details t/m korrel 2000

Naamloos.jpg
 
Gedaan met de band erop?
Ziet er gelikt uit hoor.

Ja

Wel bij bandenwissel de randjes nog gedaan en omdat ik toen verder geen vervoer had.... 2 uur bij de bandenboer zitten schuren en boenen toen hij mn band eraf had gehaald en voordat de nieuwe erop gelegd werd 😂
 
Ja

Wel bij bandenwissel de randjes nog gedaan en omdat ik toen verder geen vervoer had.... 2 uur bij de bandenboer zitten schuren en boenen toen hij mn band eraf had gehaald en voordat de nieuwe erop gelegd werd 😂

Hoe staat het er inmiddels mee, nog vorderingen?
Leuk project en al veel aan gedaan zeg.
Zat het is rustig door te lezen en kijken allemaal.
Las dat er het eea krom was waarschijnlijk door een valpartij . Nou zat ik de foto's te kijken en m'n vraag was dan ook of de voorvork niet krom is, zie wel of het lijkt net of hij rechtsvoor beschadigd of iets krom is. Kan ook zo lijken hoor.
 
Motor is gisteren terug gebracht door de motorzaak..
De lekkage is verholpen, en was de carb-set die ik extra had aangschaft niet nodig geweest..

20200516_160649.jpg

Daar kwamen we er ook achter dat alledrie remklauwen hun beste tijd hadden gehad..
Waarschijnlijk hebben deze ook nooit de nodige aandacht gehad en zaten zo goed als vast..

IMG-20200513-WA0010.jpeg

Toch heb ik 3 gereviseerde klauwen op de kop kunnen tikken, en staan de 3 oude op marktplaats..

20200516_162216.jpg

Betzi helemaal opgebouwd, het is nu wachten op de nieuwe HEL remleidingen.
Ook zal er écht een db-killer in gedrukt moeten worden.. aangezien ze nu klinkt als een harley qua geluid..

20200517_133158.jpg

20200516_212410.jpg
 
Motor is gisteren terug gebracht door de motorzaak..
De lekkage is verholpen, en was de carb-set die ik extra had aangschaft niet nodig geweest..

Bekijk bijlage 1501509

Daar kwamen we er ook achter dat alledrie remklauwen hun beste tijd hadden gehad..
Waarschijnlijk hebben deze ook nooit de nodige aandacht gehad en zaten zo goed als vast..

Bekijk bijlage 1501508

Toch heb ik 3 gereviseerde klauwen op de kop kunnen tikken, en staan de 3 oude op marktplaats..

Bekijk bijlage 1501507

Betzi helemaal opgebouwd, het is nu wachten op de nieuwe HEL remleidingen.
Ook zal er écht een db-killer in gedrukt moeten worden.. aangezien ze nu klinkt als een harley qua geluid..

Bekijk bijlage 1501505

Bekijk bijlage 1501506

Ziet er goed uit hoor, maar tis nu wel weer en tijd om lkkr te rijden hé 😉
 
schiet lekker op, hoe rijdt ie?

Morgen de remleidingen monteren, als ze binnen komen..

Eerst op zoek naar een geschikte db-killer, voordat ik uberhaubt een rondje ga rijden, om alles een beetje af te stellen..

Vandaag met Belgom aan de slag geweest, om een beetje de velgen te laten shinen
 
Daar was ik weer...
Na een paar pittige beslissingen, toch maar wat knopen doorgehakt.

Heb een compleet uitlaatsysteem op de kop kunnen tikken.
Deze heb ik eerst maar een beetje behandeld en mat zwart (heat resist) gespoten maar na montage was de demper me toch veels te groot.

20200527_122529.jpg

Via een kennis van me, heb ik de Ali Toce eindstukje geruild tegen een Carbon look demper.

20200527_122439.jpg

Met de BOS demper was het geluidje al lekker, maar nu helemaal.

De remmen kwamen na een paar dagen op druk gestaan te hebben, eindelijk een beetje los.
En heb dan gister de 1e rit gemaakt, en ze deed het geweldig !

Vannochtend even de velgen nog eens behandeld met Belgom, en die beginnen langzaam ook lekker te glimmen.
Nu nog een paar kleine details, zoals de P-clips plaatsen en paar plekjes bijwerken.

Nu nog even een mooie spot vinden voor een shoot.
 
Daar was ik weer...
Na een paar pittige beslissingen, toch maar wat knopen doorgehakt.

Heb een compleet uitlaatsysteem op de kop kunnen tikken.
Deze heb ik eerst maar een beetje behandeld en mat zwart (heat resist) gespoten maar na montage was de demper me toch veels te groot.

Bekijk bijlage 1505313

Via een kennis van me, heb ik de Ali Toce eindstukje geruild tegen een Carbon look demper.

Bekijk bijlage 1505314

Met de BOS demper was het geluidje al lekker, maar nu helemaal.

De remmen kwamen na een paar dagen op druk gestaan te hebben, eindelijk een beetje los.
En heb dan gister de 1e rit gemaakt, en ze deed het geweldig !

Vannochtend even de velgen nog eens behandeld met Belgom, en die beginnen langzaam ook lekker te glimmen.
Nu nog een paar kleine details, zoals de P-clips plaatsen en paar plekjes bijwerken.

Nu nog even een mooie spot vinden voor een shoot.

Goede keuze gemaakt kan ik je zeggen, staat echt beter dan die achtbaan aan pijpen die er eerst onder zat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan