A4 MiniMeet

Thijsvr

MF veteraan
14 jan 2008
3.682
1
Leiden
Dinsdag 23 - 08 - 2011 rond 18:00 in het A4 Plaza
Eerste meet was een succes op een paar afwezigen na. En jammer dat Blik onze jeugd uit het gevang moest houden natuurlijk. Wel weer mooi dat het dak van het brugrestaurant zo lek als een mandje was.

rbkzet.jpg


De A4 tussen A'dam en Den Haag wordt druk gebruikt door de woonwerkende MF'er. Misschien leuk om ook eens de persoon onder de helm te zien?
Altijd dat gezwaai over de vangrail, of het uitgestoken beentje tijdens het rijden. Nee nu gewoon, onder het genot van een hapje en een drankje, uitkijkend op het lint asfalt dat de A4 heet, eens echt handjes schudden.

Kom dus naar de A4 MiniMeet in het A4 Plaza langs, ja ja, de A4.

Wanneer moeten we nog maar even bekijken, maar als je er bij bent, laat het even weten dan zet ik je in er hier bij.

media_xl_790895.jpg



The attendees:
-Thijsvr > Aanwezig, gaat voor eten
-Blik > Aanwezig als de boeven zich een dagje koest houden > gaat voor eten
-M7H > Aanwezig, gaat voor de koffie
-Jump2Limits
-a3frogt > Aanwezig, gaat voor eten
-Wobbert
-DucBMW > Aanwezig, gaat voor eten
-®Win


Laat maar weten wanneer we weer gaan, dan zorg ik dat ik geld bij me heb ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik rij op mijn route vanuit Almere maar een klein stukkie A4, maar dit is wel de mogelijkheid om 2 gespotte van de reeds aangemelde 3 MF' ers te kunnen ontmoeten........
Lijkt me leuk, ik zal zien of datum en tijd gaan lukken.
 
Kunnen we direct alle vervelende lasnaden en gaten in de weg doornemen... ;)
PS: ®win krijgen we misschien ook wel zover! Die rijdt ook dagelijks A4.
 
Ik rij op mijn route vanuit Almere maar een klein stukkie A4, maar dit is wel de mogelijkheid om 2 gespotte van de reeds aangemelde 3 MF' ers te kunnen ontmoeten........
Lijkt me leuk, ik zal zien of datum en tijd gaan lukken.
Wobbert! :Y Ik begon me alweer af te vragen of jij ècht bestaat...
 
Wobbert! :Y Ik begon me alweer af te vragen of jij ècht bestaat...

haha, na heerlijke vakantie rij ik weer vanaf begin deze week zo rond 8.00 je-weet-wel-waar en genoeg blik te zien maar de echte BLIK in de verste verte niet..... :N

Zou bijna denken dat ons jaarlijkse spotmoment toch wel weer mag komen.. _O-
 
haha, na heerlijke vakantie rij ik weer vanaf begin deze week zo rond 8.00 je-weet-wel-waar en genoeg blik te zien maar de echte BLIK in de verste verte niet..... :N

Zou bijna denken dat ons jaarlijkse spotmoment toch wel weer mag komen..
Agree! Het blijft fascinerend hoe we min of meer op dezelfde tijd op dezelfde plek rijden en elkaar toch niet spotten...
 
haha, na heerlijke vakantie rij ik weer vanaf begin deze week zo rond 8.00 je-weet-wel-waar en genoeg blik te zien maar de echte BLIK in de verste verte niet..... :N

Zou bijna denken dat ons jaarlijkse spotmoment toch wel weer mag komen.. _O-

Ik heb je toen ooit gespot die week voordat je in de file die crash had, maar verder ben ik je inderdaad nooit meer tegengekomen.

Ik heb de vrolijk gekleurde Fireblade en ik doe meestal rustig aan. Dus als je zoiets voorbij ziet komen dan is er een grote kans dat ik het ben. Er rijdt nog 1 Fireblade zoals de mijne rond in A'dam maar die heeft oranje velgen.
 
Agree! Het blijft fascinerend hoe we min of meer op dezelfde tijd op dezelfde plek rijden en elkaar toch niet spotten...

Tis toch een kwestie van 'moment suprême' .........

Ik heb de vrolijk gekleurde Fireblade en ik doe meestal rustig aan. Dus als je zoiets voorbij ziet komen dan is er een grote kans dat ik het ben.

I'll keep my eyes open ......
 
ik werk langs de A4 :P

bij de grote shell, aan de westkant (dus bij de BK :P)


mochten jullie dus ooit hier stoppen op de weg naar t zuiden :P
en jullie zien deze motor staan:

full


doe dan ff leuk briefje erbij :p
of misschien zie ik je wel staan, ik sta toch buiten de hele dag :)
 
Laatst bewerkt:
Goed plan!

ik stel als tijdstip voor, dat het geheel in stijl, na woonwerk moet.
Uurtje of 18, op.... een Dinsdag of Donderdag lijkt me dan.

A4 links of rechts, of alle 2 en in het midden boven de A4, in het restaurant afspreken.
Anders de A4 Links, dus van R'veen naar A'dam, omdat daar toch de eettentjes zitten.

Iemand een ander idee?
 
Goed plan!

ik stel als tijdstip voor, dat het geheel in stijl, na woonwerk moet.
Uurtje of 18, op.... een Dinsdag of Donderdag lijkt me dan.

A4 links of rechts, of alle 2 en in het midden boven de A4, in het restaurant afspreken.
Anders de A4 Links, dus van R'veen naar A'dam, omdat daar toch de eettentjes zitten.

Iemand een ander idee?

Haha ik ben ook voor om na werk te doen. 's Ochtends ben ik altijd blij toe als ik met de motor m'n late vertrek kan compenseren ;)

We kunnen voor de snelle hap gaan of we reserveren een tafel bij de Van Der valk of gewoon op de overgang boven.


Ik zie trouwens bijna elke ochtend op mijn tegenliggers weg een GSA met een zilveren helm. Ik begreep van Blik dat dat iemand is. Wie zie ik elke ochtend, dan zwaai ik morgenochtend even.
 
Oh, Den Ruygen Hoek ...


... kun je dan niet beter bv in Hoofddorp (bv McD) of Schiphol afspreken?

We moeten even kijken dan, het restaurant heeft als voordeel dat het zo'n mooi centraal punt is en het is wel een soort landmark van de A4. Bovendien heel makkelijk bereikbaar voor mensen beide richtingen.

Mocht het niet uitkomen voor jou dan kunnen we wel even kijken of Schiphol een optie is natuurlijk :)


@iedereen, wordt een leuk groepje zo! Maandag maar eens flyers uitstrooien op de A4 ;)
 
Langs de A4... en TS, leuk initiatief, zet mij er ook maar bij (al ben ik normaliter om 18u nog niet klaar met werken, maar cois.

We moeten even kijken dan wat we qua tijd doen. Het moet uiteraard wel uitkomen voor iedereen.

Ik kom zelf rond 18:00/18:30 meestal langs A4 Plaza (ik werk teveel over ;) )
 
Terug
Bovenaan Onderaan