Aan/verkoop-topic 4.0. Nog meer troep voor de zijspangroep

anderhalfzitter ? volgens mij mag een persoon al niet echt breed zijn en twee achter elkaar kan ook niet.
 
Niks te klagen!

Ik zoek een beetje een leuk bakje. Geen rus maar iets anders. En geen schwenker maar een vast bakje. Niet dat ik van plan ben hier zelf mee te gaan rijden maar een frame met bakje verkoopt makkelijker dan alleen een frame.

Ik vind dit wel een leuk bakje, een Jewell. Staat te koop in Frankrijk, is niet duur. Op het afschuwelijke spuitwerk na vind ik het een geinig ding.

1616231306333.png
 
:t bellen, instappen en gaan halen. ik vind het ook een leuk ding.
dat spuitwerk herstellen is maar even werk voor een kwasterd.:+
 
Mooi bakkie en stiekem best mooie kleur, gewoon brommert in kleur aanpassen😄
 
Laatst bewerkt:
Het lijkt meer een Squire frame. Ik betwijfel of dat breed genoeg is voor de Jewell. Wel een mooi bakje overigens.
 
Dat is niet duur.
Ik dacht heel even dat deze afkomstig was uit de faillissementsveiling van EZS maar dat was een RX-s body in de zelfde staat die behoorlijk veel opleverde.
Deze meneer uit Beekbergen heeft wel die andere zijspan met dat rode wiel uit de veiling gekocht/verkocht.
Deze:
1616320276788.png



En de bokjes waar de zijspanbody op ligt komen ook uit de veiling.
 
Niks te klagen!

Ik zoek een beetje een leuk bakje. Geen rus maar iets anders. En geen schwenker maar een vast bakje. Niet dat ik van plan ben hier zelf mee te gaan rijden maar een frame met bakje verkoopt makkelijker dan alleen een frame.

Ik vind dit wel een leuk bakje, een Jewell. Staat te koop in Frankrijk, is niet duur. Op het afschuwelijke spuitwerk na vind ik het een geinig ding.

Bekijk bijlage 1609536
geweldig ding, dit. Ik vind zelfs dat jaren 70 botsautootjes sluitwerk mooi. Kopen, erop zetten en voorlopig niks meer aan doen
 
Terug
Bovenaan Onderaan