Aan/verkoop-topic 4.0. Nog meer troep voor de zijspangroep

Er is absoluut geen controle aan de grenzen . Moest er toch iemand iets zeggen moet je maar zeggen dat je van mij mag
Grtz Fox
Collega's pasgeleden voor een klus naar Antwerpen, alle benodigde papieren in gevuld, niemand naar gekeken...

Inclusief "verklaring op eer" ..... wtf, wat een naam... _O-
 
Klopt maar het is 1h20m rijden vanuit Groningen. en 2h vanuit Rotterdam. Das dus toch dichter bij :+ En ik zou gaan vissen morgen, maar dat valt in het water lijkt het :+ Dus dan maar roadtrip :)
Tja, als de keuze is tussen "Vissen" of een roadtrip naar Groningen of Genemuiden om een motor te gaan bekijken dan is de keuze snel gemaakt.;)
 
Tja, als de keuze is tussen "Vissen" of een roadtrip naar Groningen of Genemuiden om een motor te gaan bekijken dan is de keuze snel gemaakt.;)
Als wij vroeger gingen vissen dan hadden we eigenlijk geen handen meer over om de hengels te dragen zo veel pils ging er mee. Lekker hoor op d'n diek met wat vrinden, de rust, het slap ouwehoeren, en af en toe een beetje voor je uit staren. Was toch wel een mooie tijd, veel gevangen werd er niet.

(op den duur een karretje met twee fietswielen geknutseld, konden de spullen wat beter mee)
 
Als wij vroeger gingen vissen dan hadden we eigenlijk geen handen meer over om de hengels te dragen zo veel pils ging er mee. Lekker hoor op d'n diek met wat vrinden, de rust, het slap ouwehoeren, en af en toe een beetje voor je uit staren. Was toch wel een mooie tijd, veel gevangen werd er niet.

(op den duur een karretje met twee fietswielen geknutseld, konden de spullen wat beter mee)
Dat stukje van die Pils begrijp ik prima, daar heb ik geen hengel voor nodig.

Wanneer ben je trouwens in de buurt met je Rus? Kunnen we een Pilske drinken.
 
Als wij vroeger gingen vissen dan hadden we eigenlijk geen handen meer over om de hengels te dragen zo veel pils ging er mee. Lekker hoor op d'n diek met wat vrinden, de rust, het slap ouwehoeren, en af en toe een beetje voor je uit staren. Was toch wel een mooie tijd, veel gevangen werd er niet.

(op den duur een karretje met twee fietswielen geknutseld, konden de spullen wat beter mee)
Heel herkenbaar 😎
 
Er zijn bussen te koop om een ontploffende kruiskoppeling op te vangen. Maar verstevigingen voor het ontbrekende frame heb ik nog nooit gezien.

Die heb ik ook in mijn nato gedaan. :Y

Google de google van Guzzi forum naar Guzzi forum, naar gespann forum

Bekijk bijlage 1634317

Bekijk bijlage 1634318

Bekijk bijlage 1634326

Dit is nieuw voor mij.
Is dit alleen aan te raden bij zijspan gebruik?

Edit: ik lees net dat het bij zijspan gebruik is. O-)
 
Die heb ik ook in mijn nato gedaan. :Y



Dit is nieuw voor mij.
Is dit alleen aan te raden bij zijspan gebruik?

Edit: ik lees net dat het bij zijspan gebruik is. O-)
Maar ook solo zou ik de lagerzittingen in de gaten houden.
Een vorige had speling aan de cardanzijde. Al toen ik hem kocht denk. Dus geen aanwijsbare reden waarom. Tis maar een controlepunt. Wil niet zeggen dat het vaker voorkomt.
 
Ik heb een bak gekocht. *O*mooi licht groene.
20210522_124613.jpg

Als ik thuis ben zal ik een topic aanmaken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan