Aan/verkoop-topic 4.0. Nog meer troep voor de zijspangroep

In de basis een leuk ding, alleen staat m.i. die bak nogal ver naar achteren ???

Verder vind ik de achterband wel heel erg plat... te plat naar mijn mening..
 
Wij, van 3StateS, vinden een 3StateS mooier (op sommige punten)😚

En dat voorwiel is knap gemaakt. Dat doet ie om met de ETwaarde weg te komen. Maar dat voorwiel is een karrevracht werk, en wat denken jullie van het gewicht van dat wiel. Onafgeveerd ook nog.

Maar, over het geheel is het wel een mooi ding hoor!

is het standaard voorwiel van DJ- sport
 
Het hulpframe is inderdaad nogal rechtoe rechtaan. Meestal heb ik zoiets van "dat zou ik anders doen". Maar bij zo'n vakwerk frame wil je toch ook de stijl van de motor volgen. Dan kan je een paar buisjes op 45 graden zetten maar het blijft hoekig.
 
is gebouwd bij DJ sport , geloof mij maar dat hij weet wat hij doet ;-)

Oh dat geloof ik zeker, het ziet er verder ook allemaal gelikt uit, het was ook niet als kritiek op het technisch aspect bedoeld ofzo.
Neemt niet weg dat ik die platte achterband nog steeds niet mooi vind en die bak (optisch dan althans) te ver naar achteren vind staan.
 
Het hulpframe is inderdaad nogal rechtoe rechtaan. Meestal heb ik zoiets van "dat zou ik anders doen". Maar bij zo'n vakwerk frame wil je toch ook de stijl van de motor volgen. Dan kan je een paar buisjes op 45 graden zetten maar het blijft hoekig.
het kan idd wel iets subtieler dat hulpframe, maar dan is het wel weer wat meer werk....

ik probeer het hulpframe altijd zoveel mogelijk op te laten gaan in de rest van de motor zonder concessies te doen qua stijfheid; dat maakt het altijd wel weer een enorme tijdrovende puzzel om alles op de juiste plek te krijgen.
zodra je het echt als broodwinning moet gaan zien, dan is het een stuk makkelijker om de basis aan de onderkant gewoon rechttoe rechtaan te maken en dan alles aan elkaar te knopen en dan gaat het er idd zo uit zien ;)

de TRX heeft ook een vakwerkframe, maar dat betekend niet dat je gelijk door hoeft te slaan in zoveel mogelijk driehoekjes er in te proberen verstoppen ;)

20200523_165549.jpg
 
de TRX heeft voor aan de motor ook een mooi gat. Ik weet niet of de KTM dat ook heeft. Ik zie het blok graag als meedragend deel De Franse mijnheer denkt kennelijk meer als een platform.
 
om zo/met die snelheid door die bochten te gaan heb je geen naafbesturing nodig, en wat mij betreft ziet zo'n naafbesturing er altijd maar een beetje raar/lelijk uit. Veel liever een fijne schommelvork, hier een paar Zwitserse vrienden met hun koningsasser Duc, scheelt natuurlijk als je een goede bakkenist hebt:
 
Laatst bewerkt:
die KTM gaat in dat filmpje vooral hard accelererend de bocht uit;

die duc gaat lekker de hoek om, maar heeft idd een goede bakkenist;
ik twijfel er geen moment aan dat die KTM ook hard de hoek om wil hoor.
klinken ook allebei heerlijk!
hoog tijd dat ik eens aan mijn eigen duc ga beginnen.... :?
 
Joeptoep maar eens op gilles Nulli
die KTM gaat in dat filmpje vooral hard accelererend de bocht uit;

die duc gaat lekker de hoek om, maar heeft idd een goede bakkenist;
ik twijfel er geen moment aan dat die KTM ook hard de hoek om wil hoor.
klinken ook allebei heerlijk!
hoog tijd dat ik eens aan mijn eigen duc ga beginnen.... :?
Ja daar ben ik dan zeer benieuwd naar, een duc met 3states👍
 
Die discussie is al vaak gevoerd, er zijn ook mensen die van friet houden en mensen die zweren bij babi pangang.
Ik kocht mijn span omdat die er stoer uit zag en de naafbesturing was een leuke extra,kon ik dat eens mooi proberen,ik rij ermee door tot de voorspelde apk wordt ingevoerd en hoop dat ze er dan niet te moeilijk over doen.
 
Die discussie is al vaak gevoerd, er zijn ook mensen die van friet houden en mensen die zweren bij babi pangang.
En friet met babi pangang is toevallig heel erg lekker.
Of babi ketjap mag ook.
Alles beter dan mayonaise.

Dat geldt trouwens ook voor een voorvork. Als daar mayonaise in zit rijdt het niet lekker en is de voorvorkkeerring lek.

Zo en nou heb ik honger, ik ga friet halen. Met babi pangang. En bier drinken want het is weekend.
 
En friet met babi pangang is toevallig heel erg lekker.
Of babi ketjap mag ook.
Alles beter dan mayonaise.

Dat geldt trouwens ook voor een voorvork. Als daar mayonaise in zit rijdt het niet lekker en is de voorvorkkeerring lek.

Zo en nou heb ik honger, ik ga friet halen. Met babi pangang. En bier drinken want het is weekend.
Ik heb bewust friet en babi pangang gekozen, dank je wel voor het inkoppen😂😂😂
 
Terug
Bovenaan Onderaan