Aan/verkoop-topic 4.0. Nog meer troep voor de zijspangroep

Ik zag op Feestboek nog een rattige XS1100 met Uralbakkie voorbij komen, lijkt een vriend/kennis van Max te zijn.
Is dat ook een bekende van hier?
 
zie de laatste tijd zowel Duitsland als Frankrijk ongelooflijke prijzen ppfff te gek voor woorden , maar als je zelf iets wilt verkopen geraak je het aan de straatstenen niet kwijt .... neen hoor , ik ben aan mijn laatste bezig , ga die van mij zelf verslijten .....:-)
 
Ons span is ook verkocht. Gaat naar een liefhebber die er hopelijk veel mooie km's mee mag maken.
Ik ga eerst een paar andere dingen aan een andere hobby in orde maken (V-bakken reviseren van de oldtimer 4x4) en als het buiten wat frisser wordt, zal ik me in de garage eens in de GS/Dnepr bak gaan verdiepen.

Als iemand een los zijspan frame van een Ural weet (zonder bak/wiel/rem) dan hou ik me aanbevolen.
 
Heb ik liggen, volgens mij wel heel oud.
En het kan ook Dnepr zijn?
Ik dacht dat ik die hier al eens aangeboden had.
Ik ga foto's zoeken

Screenshot_20220906-112149-226.png


Screenshot_20220906-112207-274.png


Screenshot_20220906-112223-357.png


Geen kogels en ook niet de kommen/ klemmen van de kogels. Ook geen schoorstangen.
De prijs is wel gunstig ;)
 
Laatst bewerkt:
Heb ik liggen, volgens mij wel heel oud.
En het kan ook Dnepr zijn?
Ik dacht dat ik die hier al eens aangeboden had.
Ik ga foto's zoeken

Bekijk bijlage 1800782

Bekijk bijlage 1800783

Bekijk bijlage 1800784

Geen kogels en ook niet de kommen/ klemmen van de kogels. Ook geen schoorstangen.
De prijs is wel gunstig ;)
Klopt, volgens mij heb je het zelfs al eens aan mij aangeboden. Dit is nog met bladveren, heel oud. Is niet het model dat ik zoek eigenlijk, maar bedankt voor het meedenken.
 
1662488102968.png

Deze is te koop. Ik kreeg hem via Faceboek aangeboden. Ik heb geen idee van de prijs "Deze kost niet heel veel, en een goed net ding...". Als je interesse hebt wil ik wel verraden wie je in contact kan brengen met de verkoper.
 
Ik zag op Feestboek nog een rattige XS1100 met Uralbakkie voorbij komen, lijkt een vriend/kennis van Max te zijn.
Is dat ook een bekende van hier?
Dat is mijn eerste zijspan dat ik aan die vriend/kennis van Max heb verkocht,is op zijn verzoek door Max zo zwart mogelijk gemaakt,nu te koop omdat hij amper gebruikt wordt,als ik het goed begrijp.
 
Als je niet tot bovenin de toeren door trekt is het best een betrouwbaar blok.
Ik heb de mijne, inclusief dat mooi lopende blok (wel flink olie verbruiker) voor 150€ verpatst. Na een hele boel vervangen te hebben en doormeten en weer vervangen en weer doormeten. Die wilde maar zo af en toe de accu bijladen.
Terwijl m'n sohc ceebeetjes daar nog never nooit problemen mee hebben gehad, ondanks nog altijd de originele 'mechanische' regelaar.

Was wel grappig. Obt voorrijden met een extra accu achter op het zadel die ik dan bij de soep pauze omruilde.
En aanduwen om accu te sparen. En uiteindelijk met sleepkabel na eindpunt weer naar huis, over het fietspad.
Brik pur sang. :+
 
Ik heb de mijne na revisie zeker 25.000km probleemloos gereden, heel europa door en absoluut niet gespaard. Volgas naar Gibraltar open neer, vrijdag ochtend weg, zondag nacht terug. Gewoon omdat het kon.
Olie zuipen deed hij inderdaad wel.
 
Ik heb de mijne, inclusief dat mooi lopende blok (wel flink olie verbruiker) voor 150€ verpatst. Na een hele boel vervangen te hebben en doormeten en weer vervangen en weer doormeten. Die wilde maar zo af en toe de accu bijladen.
Terwijl m'n sohc ceebeetjes daar nog never nooit problemen mee hebben gehad, ondanks nog altijd de originele 'mechanische' regelaar.

Was wel grappig. Obt voorrijden met een extra accu achter op het zadel die ik dan bij de soep pauze omruilde.
En aanduwen om accu te sparen. En uiteindelijk met sleepkabel na eindpunt weer naar huis, over het fietspad.
Brik pur sang. :+

OBT was leuk! :Y :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan