Aan/verkoop-topic 4.0. Nog meer troep voor de zijspangroep

Deze had ik in mijn hoofd zitten. Ik weet niet waar die gebleven is.

Deze was van een vriend van mij die hem verkocht heeft aan iemand die nu importeur is van MASH motorfietsen.
 
Ik vind het een mooie combi. Maar ja, ik heb een zwak voor tweeklepsboxers en voor Moturisten. Heb je een plaatje?
 
@Big Mouth heeft zoiets gehad volgens mij

Subaru in halve goldwing
2014-04-12 09.54.27.jpg
 
Mooi spul, Buiten wat cosmetische dingen zou ik de verkoper even vragen naar de uitlaatkleppen. Als het blauwe embleem klopt is dit een echte R100 met 70pk. Die hadden de reputatie na een ton de uitlaatkleppen los te laten. Voor het warme gevoel zou ik willen weten of en wanneer de koppen loodvrij gemaakt zijn. Het olieverbruik is ook een indicator. De uitlaatklep breekt doordat de geleider te ruim wordt.
De kilometerstand is met deze leeftijd vanzelfsprekend volkomen onbetrouwbaar.
Het Schurgers kuipje en led knipperlicht suggereert voor mij dat het een praktische eigenaar is.
 
En waarom heb je hem laten staan?
Diverse manco's die mij niet bevielen ding stond olie te lekken, er was snel met een staalborstel over het blok gegaan om het er wat beter eruit te laten zien, zijspanframe zat vast gelast aan het hulpframe en nog wat dingen, en dingetjes
 
Ja, de bakjes zijn wel gewild. Maar de frames zijn te licht, die wil niemand. Misschien als je een gratis skibox weet te scoren en er op plaatst.
 
Ja, de bakjes zijn wel gewild. Maar de frames zijn te licht, die wil niemand. Misschien als je een gratis skibox weet te scoren en er op plaatst.
Ach morgen toch even naar de stort, heb nog wat meer in de tuin liggen wat weg kan !!
 
Terug
Bovenaan Onderaan