Aan/verkoop-topic 4.0. Nog meer troep voor de zijspangroep

Alles in een keer meenemen is het probleem ook niet.
Het probleem is wat hij voor het hele spul wil hebben.
Op slag zou ook een probleem kunnen zijn, maar daar is altijd wel wat op te bedenken. :Y
 
Mooie kinderhelm te geef. Zo goed als nieuw!
Zwart met roze/paars HJC maat S (51cm):

y4m3nJUIugUpZHrkELA1BvldTvQP55KPyNvEj1sX7Noz_And22Cg0QuZFsbGeKsoeZP8D2anBeCzsvld8TsahGPTWlLFDtPXuZE2aUKHY6XMbX7vW4RCxmbYkBWsre4xwIJRocQPWkWg7oXviuEeCUUonBK2rzX9HiDNI6k-GZvE7RrLsHV6VyJoVX3AbqqUxfhnyzp0_z8gbw5CzTJFCjlJKbbaoktVjC3o4qIWHAXI_o
 
Zou een leuk projectje kunnen worden maar ik moet het maar niet doen. Kunt er wel een mooi laag ding van maken. Ander zadel, stuurtje, ruige bandjes en kleurtje..
 
Zou een leuk projectje kunnen worden maar ik moet het maar niet doen. Kunt er wel een mooi laag ding van maken. Ander zadel, stuurtje, ruige bandjes en kleurtje..
Ja precies, die GS torent nogal boven de (coole) lage bak uit...
 
Ja precies, die GS torent nogal boven de (coole) lage bak uit...
Ja het ding heeft genoeg mogelijkheden, er zit al een 15 inch achterwiel in, de zitpositie verlagen ander achterspatbordje laag stuurtje etc maar ja hier staan er nu ook al genoeg in de garage !!

update het is dus een 16 inch achterwiel !
 
Laatst bewerkt:
Ik had ook nog allemaal grootse plannen ;)

Heb tijdje met een laag stuur gereden, maar dit rijd wel een stuk fijner (persoonlijke mening).

Motor is al flink verlaagd tov origineel, voorkant kan makkelijk nog n stuk zakken door de originele spacers er in te zetten, maar dan mpet wel de uitlaat aangepast worden, die raakt anders (te) vaak de grond aan de voorkant.

Zadel stond idd ook nog op de planning, en n kleurtje, en, en, en, en 😁

Achterwiel is btw geen 15" Jan, maar een 16" van het "chopper" model.
Heb wel een 15" (zijspan) wiel liggen uit een andere suzuki wat evt pas gemaakt zou kunnen worden met n hoop werk.

Ik ben er in ieder geval mee uitgespeeld, dus wie nog een leuk project zoekt om aan te rommelen.....
 
Nee, geen tijd. Maar ik moet volgende week of de week er op wel in Vlissingen zijn, dan kan ik hem wel even afgooien.
 
Hoe lang is het alweer geleden dat je geswitched bent ;)
jezes , is zeker al 4 jaar ..... als er niets erg of vreemd gebeurd met de BMW is dit wel mijn laatste hoor ... al moet ik soms heeel erg op mijn tong bijten .. :-)


PS ; ik heb mij na de hd softail 1340 een CVO aangeschaft 2012 en soms ... heel soms denk ik er aan om hier een zijspan aan te hangen ....en dan zet ik het terug uit mijn hoofd :N8)7
 
Terug
Bovenaan Onderaan