Aan/verkoop-topic 4.0. Nog meer troep voor de zijspangroep

Is het dan niet makkelijker om de bevestiging aan de voorvork ook iets aan te passen? Als je daar een kortere hefboon maakt wordt de benodigde slag ook kleiner...
 
Is het dan niet makkelijker om de bevestiging aan de voorvork ook iets aan te passen? Als je daar een kortere hefboon maakt wordt de benodigde slag ook kleiner...
Ja klopt, maar er zit nu een mooie strip op de vork gelast, dan wordt het er niet mooier op, maar denk dat dat de beste oplossing gaat worden
 
Demperstang verlengen met een draadbusje?
Die zit met een splitpennetje, weet niet of er draad op zit.

Maar, vond tussen al mijn troep nog een mooi stripje van 5 mm dik, precies even breed als het beugeltje op de vork, dus die aangepast en nu heb ik weer volledige stuuruitslag.

Bedankt voor alle tips
 
Iemand toevallig interesse in een Autocom communicatie setje geschikt voor 4 helmen, inclusief 3 kinderhelmpjes (incl speakers en microfoon) in verschillende maten?
 
Kan ik nog iemand blij maken met drie 15 inch autowieltjes en een schommelvork?
Velgen zijn driegaats Michelin (van een Smart?) met 135/70 R15 banden.
De poten van de voorvork zijn 34,8-35 mm, de afstand hart-op-hart iets minder dan 18cm (ik meet met de rolmaat 17,6-17,7 mm).
Geen flauw idee waar de voorvork op heeft gezeten. Ik kreeg hem niet lekker op 180mm kroonplaten van een Guzzi.
Ik hoef er niet de hoofdprijs voor. Stuur bij interesse even een PB.
 

Bijlagen

  • 20230614_111435.jpg
    20230614_111435.jpg
    521,1 KB · Weergaven: 48
Kan ik nog iemand blij maken met drie 15 inch autowieltjes en een schommelvork?
Velgen zijn driegaats Michelin (van een Smart?) met 135/70 R15 banden.
De poten van de voorvork zijn 34,8-35 mm, de afstand hart-op-hart iets minder dan 18cm (ik meet met de rolmaat 17,6-17,7 mm).
Geen flauw idee waar de voorvork op heeft gezeten. Ik kreeg hem niet lekker op 180mm kroonplaten van een Guzzi.
Ik hoef er niet de hoofdprijs voor. Stuur bij interesse even een PB.
De schokdempers op de vork zijn van een bmw tweeklepper. Ik denk nog even na of ik hem wil aanpassen voor mijn r1100, dan hoor je vanavond van me
 
Kan ik nog iemand blij maken met drie 15 inch autowieltjes en een schommelvork?
Velgen zijn driegaats Michelin (van een Smart?) met 135/70 R15 banden.
De poten van de voorvork zijn 34,8-35 mm, de afstand hart-op-hart iets minder dan 18cm (ik meet met de rolmaat 17,6-17,7 mm).
Geen flauw idee waar de voorvork op heeft gezeten. Ik kreeg hem niet lekker op 180mm kroonplaten van een Guzzi.
Ik hoef er niet de hoofdprijs voor. Stuur bij interesse even een PB.
Mocht er iets van de wielen overblijven heb ik interesse
 
Terug
Bovenaan Onderaan