Aan/verkoop-topic 4.0. Nog meer troep voor de zijspangroep

Een boot/zijspan

31ffb302-0b67-4a42-a99d-a9a60e1dd835.jpg



31eb4d05-a170-457a-b6f5-dc97c0dd138d.jpg
 
De garage staat erg vol en voor de winter mag er wel wat uit. Het is me allemaal lief, maar 1 combinatie zou voldoende moeten zijn. Dus als er iemand interesse heeft in een Moto Guzzi / Moturist combinatie dan hoor ik het graag. Ik geef het niet weg maar ik hoef ook niet de hoofdprijs.

Ik heb een losse P2 met daarbij de aansluitingen voor een Tonti frame. Daar zou ik een Convert of een T5 bij kunnen verkopen. De Convert loopt netjes maar heeft wat werk, de T5 heeft lang stil gestaan en de koppeling is verkleefd. Verder een T5, recent omgebouwd naar 1000cc met Ed Pols platen en een gespaakt achterwiel waar een AS aan hangt. Deze is optisch ook niet al te best, heeft een beetje werk en de ruit is aan vervanging toe. Tenslotte een P1 aan een Convert, met schommelvork en kleine spaakwielen, loopt maar is optisch niet al te best en heeft wat werk. Wel een mooie uitstraling. Mijn lievelingspassagier zou het liefste zien dat die blijft.

Voorzichtige proefrit geen probleem. Heb je interesse dan hoor ik het graag. Contact liefst via pb.

Ik heb wat plaatjes op kleinanzeigen.de staan:
Moturist P2 Beiwagen / Seitenwagen / Moto Guzzi Gespann
Moto Guzzi T5 - Moturist AS Gespann / Beiwagen
Moto Guzzi Hydro Convert - Moturist P1 Gespann
 
Ja! Heel graag! Daar las ik mee.
Ik ben komende week woensdag weer in Zeeland, eens kijken of we dan kunnen afspreken..
 
ik had de flessen geregeld voor de wielen die er onder zitten.
er is dus 1 set met wielen.
ik heb dus 3flessen van 20kg om weg te doen

@leo,ik ben verhuisd, en woon 1 dorp verder. dus niet plots voor de deur staan 😁
 
Terug
Bovenaan Onderaan