Aan/verkoop-topic 4.0. Nog meer troep voor de zijspangroep

Motorjas voor de kleinere bakkenist(e). Keurige staat, met protectors en uitneembare voering. Maat 150

Verkocht
 

Bijlagen

  • IMG-20240322-WA0020.jpg
    IMG-20240322-WA0020.jpg
    429,9 KB · Weergaven: 0
  • IMG-20240322-WA0019.jpg
    IMG-20240322-WA0019.jpg
    499,5 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt:
wat een zwamverhaal in die advertentie..... als je 'm dan echt niet weg wilt doen dan zoek je gewoon een manier om 'm te houden..... O-)
 
Ik vind het wel een verkoop lulverhaal. Loopt perfect maar je moet hem wel volledig servicen en afstellen. En als je hem niet weg wil doen, zoek dan een stalling.
 
Ik vind het wel een verkoop lulverhaal. Loopt perfect maar je moet hem wel volledig servicen en afstellen. En als je hem niet weg wil doen, zoek dan een stalling.
Kinderen intussen groter. Waarschijnlijk inmiddels scheiding en verhuisd. En dus al 4 jaar geen tijd/energie voor de driewieler gehad. Dus vandaar advies mee, doe maar effe de vloeistoffen vervangen en syncen. :P

Laatste zinnetje is verkapt 'zo wat ben ik een goeie verkoper, na het schrijven van bovenstaande verhaal, wil ik hem zelf inmiddels weer hebben' :+


Als hij ons nou had gehad hier als matties, dan kon hij hem hier onderhands verkopen. En dan straks over vijf jaar weer terug kopen. :Y O-)
 
Ik ben helemaal met de eens dat de Guzzi vele malen mooier is dan die BMW. En nieuwer.
Maar het Armec bakje aan de Guzzi stelt niet veel voor, het Kalich bakje is veel mooier.
Als het Kalich bakje nou eens aan de Guzzi zou zitten?
 
Terug
Bovenaan Onderaan