Aan/verkoop-topic 4.0. Nog meer troep voor de zijspangroep

Ik ben helemaal met de eens dat de Guzzi vele malen mooier is dan die BMW. En nieuwer.
Maar het Armec bakje aan de Guzzi stelt niet veel voor, het Kalich bakje is veel mooier.
Als het Kalich bakje nou eens aan de Guzzi zou zitten?
Zo lompe Guzzi lijkt zelfs mij wel wat.
Maar dat zal nooit een succes worden, ik ben mn geraffineerde TRX gewend :+
 
wat een zwamverhaal in die advertentie..... als je 'm dan echt niet weg wilt doen dan zoek je gewoon een manier om 'm te houden..... O-)
Ik moet af en toe ook lachen als ik verkoopverhalen lees. Meestal zijn ze niet grappig bedoeld maar zijn ze bloedserieus.
Standaard tekst lijkt ook wel :
Met pijn in het hart verkoop ik mijn......
Niet verkopen als je er hartproblemen van krijgt, maar blijkbaar wil je ervan af dus zet gewoon te koop zonder hoop geouwehoer.

Mijn Buell gaat ook de verkoop in, krijg ik daar spijt van, Jazeker ( had ik de 15 jaar terug ook toen ik mijn Buell verkocht) maar ik rijd er gewoon te weinig op het laatste jaar, en wil een ouwe lullen motor kopen en geld groeit helaas nog steeds niet aan de boom, dus hup de verkoop in.

Aan de andere kant soms staat er ook wel zo verdomde weinig tekst in een advertentie dat je je afvraagt of het "moet" van de wederhelft maar je probeert het de saboteren ;)
 
tsja... de wederhelft zit met grote regelmaat niet op dezelfde golflengte... maar 1 ding snapt ze wel... de guzzi's gaan nergens heen
 

Bijlagen

  • 20231011_102524.jpg
    20231011_102524.jpg
    515,8 KB · Weergaven: 0
hahhah is het ook ....

en zelf met zoveel stukgelopen HD's hou ik toch van die van mij lol
Hahaha hier hetzelfde 19 jaar oud 125.000 km en de Fatboy 32 jaar oud werkelijke aantal afgelegde mijlen onbekend. Hij staat op 37.800 mijl maar dat lijkt me erg weinig voor een motor van 32 jaar oud. De steunen van de tassen van de Fatboy zijn inderdaad een keer los getrilt en zitten nu met Loctite vast. Verder ben ik onderweg nog geen onderdelen verloren.:]
 

Bijlagen

  • d053826a-e66a-4a77-b9e7-fa2770c3ae48.JPG
    d053826a-e66a-4a77-b9e7-fa2770c3ae48.JPG
    135,2 KB · Weergaven: 0
  • IMG_4016.jpg
    IMG_4016.jpg
    91,3 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt:
Ach laat ze toch die afgunst komt vaak van volk dat er graag 1 zouden kopen, maar ja dat mogen ze niet van thuis.
en zelf rijd ik een XS 650 hardtail en daar rammelt ook wel eens iets van af hoor.
Het was maar om te lachen. En het belangrijkste is dat je er zelf zo veel mogelijk plezier mee beleeft. Verder ieder in zijn waarde laten.
 
Ach laat ze toch die afgunst komt vaak van volk dat er graag 1 zouden kopen, maar ja dat mogen ze niet van thuis.
en zelf rijd ik een XS 650 hardtail en daar rammelt ook wel eens iets van af hoor.
Ach. Ik zou er erg graag een willen hebben. Maar ik heb er simpelweg het geld niet voor.
Is het dan afgunst, geen idee.

Wel vind ik het grappig dat er al jaren grappen worden gemaakt over harleys en dat er mensen op reageren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan