Aan/verkoop-topic 4.0. Nog meer troep voor de zijspangroep

Het was maar om te lachen. En het belangrijkste is dat je er zelf zo veel mogelijk plezier mee beleeft. Verder ieder in zijn waarde laten.
Daarom.
Ach. Ik zou er erg graag een willen hebben. Maar ik heb er simpelweg het geld niet voor.
Is het dan afgunst, geen idee.

Wel vind ik het grappig dat er al jaren grappen worden gemaakt over harleys en dat er mensen op reageren.
Misschien was afgunst niet het juiste woord, aan de andere kant sommige mensen veranderen ook wel van gedachte als ze wel een Harley bezitten, ik ben blij met mijn BMW zijspan en mijn XS650 chopper en dat is voor mij het belangrijkste.
 
Daarom.

Misschien was afgunst niet het juiste woord, aan de andere kant sommige mensen veranderen ook wel van gedachte als ze wel een Harley bezitten, ik ben blij met mijn BMW zijspan en mijn XS650 chopper en dat is voor mij het belangrijkste.
Het was ook niet op jou gericht hoor.

Ik vind jouw xs toffer dan die van mij.
Stiekem ben ik daar wel jaloers op. 😇
 
  • Geweldig
Waarderingen: RedP
Screenshot_20240402_094103_WhatsApp.jpg
 
moo, ik ben weer gerust gesteld:

met eigenbouw op het kenteken en een evo blok eronder die nu ook al weer meer dan een jaar stil staat hoef ik me dus iig nog lang geen HD rijder te noemen en dat vind ik wel een fijne gedachte....

ook al was die na aankoop gelijk stuk... dat is die nu niet, maar is under construction en bij gebrek aan de juiste prioriteiten kon dat nog wel even gaan duren ook..

de honda Fireblade daarentegen is wel echt stuk... of nou ja.. er zit een vervelend tikje in sinds vorig jaar zomer, maar ook die staat al veel te lang te wachten op een avondje sleutelen om te gaan onderzoeken wat er nu mis mee is
 
Terug
Bovenaan Onderaan