aankoopkeuring

conqubite

MF'er
24 jul 2006
202
103
drenthe
Ik hoop de komende jaren nog weer eens een motor te kopen als ik de centen bij elkaar heb geschraapt. :X Nou zie ik wel eens leuke motoren langs komen hier en ik lees dat er regelmatig wordt geadviseerd een aankoopkeuring te laten doen.

Als ik een motor van een particulier zou kopen zou ik dat ook willen doen. De vraag is dan waar kan ik dat laten doen. Er zijn wel dealers die het doen maar om nou heel Nederland af te bellen waar ik dat allemaal kan laten doen wordt me te gek. Het ligt er natuurlijk ook aan waar je de motor vandaan haalt. Ik zou in principe er geen moeite mee hebben een motor uit een ander deel van het land te halen maar het lijkt me, ook voor de verkoper, aannemelijk om een keuring in de buurt van de verkoper te laten doen. Als je bijvoorbeeld een motor uit Zeeland haalt zou het makkelijk zijn daar ook een aankoopkeuring te laten uitvoeren. Bij een goed resultaat zou ik dan direct de deal willen afronden en de motor direct meenemen. Ik vraag me dus af of er per provincie een lijst is met bedrijven die aankoopkeuringen voor motoren uitvoeren?? Wat zijn de kosten, zo gemiddeld genomen voor zo'n keuring en zitten er grote verschillen in de prijzen per bedrijf ??

Iemand die hier iets meer over weet???

Coqubite
 
Terug
Bovenaan Onderaan