aankopen engeland :britse pond

What's in the Box:
zumo 550 white box unit info on white box units clike here

oftewel een door garmin gerepareerde, die worden veel in de uk aangeboden. En let op verzendkosten, loopt nogal uit elkaar.
 
Week geleden besteld bij racevisors.co.uk vandaag binnen:

[~[url="http://img243.imageshack.us/img243/8341/14012009164camonb7.jpg"]afbeelding~][/URL]

Wat zit erin:


[~[url="http://img243.imageshack.us/img243/3275/14012009165ca3.jpg"]afbeelding~][/URL]

Vizier, pinlock + hoes voor vizier, voor een kleine €70

Ben meer dan tevreden :)

Ik wou een helm bestellen, staat er 55 pond verzendkosten!! :r

Andere twee sites met lage prijzen en normale verzendkosten:
sprotsbikeshop.co.uk
gearchangeonline.com
 
Inkopen doen in de UK is nu echt erg aantrekkelijk. Heb zelf al zitten kijken naar een nieuwe motor, is mooi te combineren met mooie road-trip! *D Helaas is de boottocht erg duur.

Voor de rest, www.ebay.co.uk *O*

Valt best mee,

met de kerst een 998 van 2002 uit engeland gehaald, 174 euri heen en terug van calais naar dover.
 
Ik wou een helm bestellen, staat er 55 pond verzendkosten!! :r

Andere twee sites met lage prijzen en normale verzendkosten:
sprotsbikeshop.co.uk
gearchangeonline.com

Huh? Ik heb bij www.racevisors.co.uk 30 pond betaald voor het verzenden van een helm, een vizier en een paar laarzen. Hebben ze net de prijs omhoog gegooid?
 
Valt best mee,

met de kerst een 998 van 2002 uit engeland gehaald, 174 euri heen en terug van calais naar dover.

Nice, gefeliciteerd! *O*

Ik heb net dit weekend een 848 opgehaald! :9~

full


full


*O*


PS: Ik was het dubbele kwijt aan reiskosten, moest van Rotterdam naar Hull.
 
Laatst bewerkt:
Wil me in engeland de shoei xspirit vermeulen bestellen. goedkoopste waar ik hem hier voor heb gezien is 640. In engeland voor 490 euro.. :)
 
Wil me in engeland de shoei xspirit vermeulen bestellen. goedkoopste waar ik hem hier voor heb gezien is 640. In engeland voor 490 euro.. :)

Ik heb de Vermeulen TC1 besteld(en gekregen :P), voor 350 Euro inc verzenden. Dus als je de rode zoekt heb ik wel een adresje!

Trouwens ook een setje A.Stars Supertech R's 2008 gekocht voor 227 :P Retail in NL is 345!
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de Vermeulen TC1 besteld(en gekregen :P), voor 350 Euro inc verzenden. Dus als je de rode zoekt heb ik wel een adresje!

Trouwens ook een setje A.Stars Supertech R's 2008 gekocht voor 227 :P Retail in NL is 345!

Ben ook op zoek naar die laarzen, mag ik vragen waar je ze zo goedkoop kan halen.
 
dank je voor de link.
Zoek eigenlijk wel de camo versie?
Heb je eventueel een foto van de zwart/zilvere(een betere dan op de site)

Er is geen camo versie(wiseass, i know) je bedoelt waarschijnlijk de GPtrack versie.
Ik kan vanmiddag wel een foto van de zilveren maken als je wilt.

Voor de andere types kijk een op(niet zo goedkoop):
Demon Tweeks | Motorsport, Car Tuning & Motorcycle Parts
DH Autos Motorcycle Helmets and Clothing from leading manufacturers - Buy on Line

Kosten daar rond de 290 euro.(Inc verzenden)

Op google images:
a0ec28ba744e996d4daaecf1812dd815_rough.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan