Aanrader op TV

john shaft

Die hard MF'er
13 nov 2004
371
0
rotterdam
Zondagavond 22.00 uur , BBC 2 The long way down.
Twee kerels die op de motor van Schotland naar Zuid-Afrika gaan rijden, begeleid door een filmcrew. Afgelopen zondag was de eerste aflevering, zondag a.s. no 2. Ziet er goed uit, beetje Bende van Wim gevoel. Daarvoor is ook nog Top Gear, dat wordt dus bonje om de afstandbediening (of boven gaan zitten!)
Veel kijkplezier

Peter 8-)
 
Ewan McGrgor (Trainspotting, Star Wars, Faster) en z'n maat Charley Boorman. Ze hebben al The Long Way round gedaan, vanaf Londen via Rusland/Siberië/Alaska/Canada/Amerika naar New York.
Helden :Y
 
Laatst bewerkt:
Die Ewan McGregor is nog cool, helemaal niet arrogant maar gewoon compleet gestoord, ik ga zeker de hele serie kijken, echt een aanrader
 
Ik zit momenteel naar de eerste aflevering te kijken, tot nu toe is het goed te pruimen. Geen saaie stukken iig.
 
beetje mosterd na de maaltijd had je hier niet ff vorige week over kunnen posten voor de 1e aflevering :(


Hij is vast ergens te vinden ter download. Zal vanavond eens zoeken. Als ik iets weet dan plaats ik het hier wel even.

edit: klik!

--> ik neem aan dat iedereen dit zelf wel kan downloaden, maar eventueel wil ik je wel een dvdtje opsturen hoor
 
Laatst bewerkt:
Hij is vast ergens te vinden ter download. Zal vanavond eens zoeken. Als ik iets weet dan plaats ik het hier wel even.

edit: klik!

--> ik neem aan dat iedereen dit zelf wel kan downloaden, maar eventueel wil ik je wel een dvdtje opsturen hoor

dat zeg je wel maar niet zo heel veel mensen kennen het principe van bittorent

djee81: zoek maar eens naar bitcomet of bitlord, daarmee kan je het downloaden.
 
Laatst bewerkt:
@TS : Bedankt voor de tip, ik ben ook fan van "de bende van Wim" en ga deze serie
zeker volgen ! Heb hem zondag gemist maar ben hem momenteel aan het binnenslurpen. ;)
(Inmiddels is de serie ook in de nieuwsgroep alt.binairies.tv te vinden.) :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan