Aanrijding

rpmoto

Rookie
21 jan 2003
15
0
Arnhem
Na enkele motoren versleten te hebben met ongelukken waarvan ik achteraf zeg: \"dat had ik misschien wel kunnen voorkomen\", hebben we er vandaag eentje gehad uit de categorie: \"kijk dan ook uit je doppen e*kel!\".

Ik staat voor mijn inrit van m\'n huis links van de weg, mooi langs de wegas te wachten tot ik kan inrijden. Op lichte helling, dus voetje op de achterrem en dus brandende remlichten, knipperlicht naar links. Spiksplinternieuw strak reflekterend kentekenplaatje achterop (heeft het dus <1 dag volgehouden). 50 meter voor het stoplicht, onder een goed verlichte weg. Goed motorpak met reflecterende strepen aan, geel rugzakje op de rug. Komt d\'r zo\'n koekblik achterin met een vaartje van 30-40... :( :( :(

Ik had je helemaal niet gezien zegt ie dan. Lijkt me meer een kwestie van niet kijken.

Had ik gehoopt eens een vol jaartje met dezelfde motor te kunnen doen, ligt m\'n mooie FJ weer in de prak. GVDGVDGVD!!! ;(
 
Laatst bewerkt:
Wat een eikel. :(
Als je zelf maar niets hebt.
Wou dat je ze stan te pe 10 jaar het rijbewijs kon ontnemen.
Heb zelfde vorig jaar in auto gehad bij stoplicht.
Kwam er ook zo\'n rukker met 80 bij mij op de trekhaak knallen. |(
 
Inderdaad, zelf niets?

En leeft die koekblikeikel nog? Jezus wat kunnen siommige mensen blind zijn. Aangeven bij de politie en hopen dat hij opnieuw rijbewijs moet halen... let hij wat beter op.

Heb het zelf met de eerste motor gehad (stapvoets achterop terwijl ik bij een stoplicht stond). Had me wel gezien maar was blijkbaar niet in staat de afstand goed in te schatten :(
 
Nachtmerrie..
Zelfde bij mijn auto en ik een paar weken terug. Stilstaand verkeer, ik knipperen met mn remlichten (in het donker nog wel) rijd er zo\'n trutje achterop met 40km/u zonder remmen. Een week spierpijn in mn rug gehad en mn auto achterkant ingedrukt. Ben ik de auto straks weer een paar dagen kwijt voor reparatie...
Je hebt er allemaal niks aan. Al kan je zelf zo goed rijden, dan rijd een ander je wel aan...
 
Nope, heb het zelf overleefd zonder een schram, alleen een stevige frustratie rijker.

Dus dat wordt weer twee weken met een oliedruipende stadsbus naar het werk, i.p.v. met het accelleratiekanon.
 
Ja, soms kun je echt lachen.

Vorig jaar ook.

Sta als 5e of 6e voor stoplicht te wachten, komt een auto achter mij. Kijk altijd of ze ook stoppen. En dat deed ze ook.

Spring het stoplicht op groen, geeft ze vol gas, en duikt bij me achterop terwijl ik nog stil stond.

\"Maar het stoplicht sprong op groen\", zei ze.

Ik nog: \"fijn, maar allemaal tegelijk oprijden doen ze alleen in de F1 of bij motorraces.\"

En gelachen dat we hebben, vooral de anderen op de club.
 
damm jij hebt zo telezen echt enorme mazzel gehad dat je er met niks van af bent gekomen!!! ( behalve dat ego dan :) )

Succes met de weder opbouw
 
Dat wordt een heel vette claim neem ik aan? Normaal gesproken ben ik niet zo voor amerikaanse parktijken, maar in dit geval zou ik m helemaal uitzuigen.
 
Gelukkig ben je er goed vanaf gekomen,en dat is het belangrijkste!!!
Je ego knapt vanzelf weer op,maar het blijft een shit ervaring!
Succes!!
 
Wat een kl**tzak. Ik zou als ik jou was nog ff moeilijk doen, zeggen dat je last van je nek hebt gekregen. net zoals in die reclame van moscovitch. Zal hem leren. Moet ie maar uit zn doppen kijken |(
 
Bale rpmoto.
Maar zelf er toch goed vanaf gekomen hoop ik?
Moet onderhand maar eens iets vanuit de overheid aan matregelen komen. Je hoort nog veel en veel te vaak dat ze de motorrijder niet gezien hebben. Vallen dan ook nog steeds onnodig te veel slachtoffers door. :X
 
Laatst bewerkt:
Aan zo\'n actie van een achteroprijdende bellende koekblikbestuurder heb ik dus een whiplash aan overgehouden. ZWAAR klote! Wees heel blij dat je zonder letsel vanaf bent gekomen.
 
Aan zo\'n actie van een achteroprijdende bellende koekblikbestuurder heb ik dus een whiplash aan overgehouden. ZWAAR klote! Wees heel blij dat je zonder letsel vanaf bent gekomen.

Ja, dat ben ik zeker. Nou heb ik bij het kopen van mijn eerste motor 1/3 van mijn budget uitgegeven aan kleding, die 4 jaar, 4 motoren, en 120.000km later nog steeds leeft (behalve alle helmen dan...) Daarom: Ik blijf het vreemd vinden om hier verhalen te lezen van mensen met schaafwonden en ander vleselijk (vreselijk?)ongemak bij een crash. Ik zie nog steeds geen schaafplekje in mijn kevlar-stukken.

Iniedergevaldegroetenvandiedienumetdebusnaarzijnwerkmoet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan