ABM SBK stuur op CBR600

$tranger

MF veteraan
14 mrt 2002
1.079
0
Amsterdam
Beste lieden, ik weet, mijn GOOF ( :X ) is verre van SF, maar denk dat dit topic hier toch het meest op z'n plek is.

Punt is, ik kocht dit apparaat met clipons en er zat een losse ABM kroonplaat en stuur combo los bij. Deze heb ik laatst nog eens geprobeerd er op te bouwen, maar wat ik zo appart vind is dat er geen bevestiging is voor het contactslot, maar okay, daar valt zelf nog wat op te verzinnen.
Tevens is het gat van de centrale moer (balhoofdsmoer?) veelste ruim en loopt te laag door, ik vermoed dat er nog iets onder moet, misschien hoort hier nog een lager ofzo? :?

Tevens staat er voorop op de kroonplaat CB-1. Logischerwijs zou dit betekenen dat het voor deze motor geschikt is, maar hoe die dan terecht komt bij m'n CBR?
De maten kloppen verder wel namelijk.

Helaas is de site van de fabrikant nou ook niet echt handig te gebruiken.
Nu is het misschien een hele vage vraag, ik hoop er anders vanavond nog even foto'tjes bij te maken, maar misschien heeft iemand ervaring en kan iemand me misschien iig vertellen hoe dat zit met die centrale moer?
 
Volgens Loek (oude eigenaar) paste het allemaal gewoon zo. Kroonplaat komt over de originele heen als ik het goed heb dus contactslot blijft gewoon zitten op ori kroonplaat.

Snap nog steeds niet waarom die achterlijke fries m heeft terug gebouwd naar origineel :X

Bjorn
 
Ahaaa, okay, dat verklaart een hoop, ik dacht namelijk dat ie de originele verving, dan ga ik dat nog even proberen! :)

Uiteraard had ik het natuurlijk ook weer meteen aan jou kunnen vragen :X

Anyway, de motor loopt prettig, ook langere stukken zonder de door jou veronderstelde problemen! *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan