Beste lieden, ik weet, mijn GOOF ( ) is verre van SF, maar denk dat dit topic hier toch het meest op z'n plek is.
Punt is, ik kocht dit apparaat met clipons en er zat een losse ABM kroonplaat en stuur combo los bij. Deze heb ik laatst nog eens geprobeerd er op te bouwen, maar wat ik zo appart vind is dat er geen bevestiging is voor het contactslot, maar okay, daar valt zelf nog wat op te verzinnen.
Tevens is het gat van de centrale moer (balhoofdsmoer?) veelste ruim en loopt te laag door, ik vermoed dat er nog iets onder moet, misschien hoort hier nog een lager ofzo?
Tevens staat er voorop op de kroonplaat CB-1. Logischerwijs zou dit betekenen dat het voor deze motor geschikt is, maar hoe die dan terecht komt bij m'n CBR?
De maten kloppen verder wel namelijk.
Helaas is de site van de fabrikant nou ook niet echt handig te gebruiken.
Nu is het misschien een hele vage vraag, ik hoop er anders vanavond nog even foto'tjes bij te maken, maar misschien heeft iemand ervaring en kan iemand me misschien iig vertellen hoe dat zit met die centrale moer?
Punt is, ik kocht dit apparaat met clipons en er zat een losse ABM kroonplaat en stuur combo los bij. Deze heb ik laatst nog eens geprobeerd er op te bouwen, maar wat ik zo appart vind is dat er geen bevestiging is voor het contactslot, maar okay, daar valt zelf nog wat op te verzinnen.
Tevens is het gat van de centrale moer (balhoofdsmoer?) veelste ruim en loopt te laag door, ik vermoed dat er nog iets onder moet, misschien hoort hier nog een lager ofzo?
Tevens staat er voorop op de kroonplaat CB-1. Logischerwijs zou dit betekenen dat het voor deze motor geschikt is, maar hoe die dan terecht komt bij m'n CBR?
De maten kloppen verder wel namelijk.
Helaas is de site van de fabrikant nou ook niet echt handig te gebruiken.
Nu is het misschien een hele vage vraag, ik hoop er anders vanavond nog even foto'tjes bij te maken, maar misschien heeft iemand ervaring en kan iemand me misschien iig vertellen hoe dat zit met die centrale moer?