acceleratie en topsnelheid nederlagen op de openba

Ja hij staat over 9 minuutjes voor de deur .. we gaan het zien :P .. maar daarna kan ik wel lekker verder gaan denken aan motorrijbewijs .... Ja sorry ouders heb je mee of niet he :P .... toch heb ik wel geluk ... maar ja .. ach .. het had zo leuk kunnen zijn ....

JOngens ik ben weg :P ...

Gullie hoort mij straks weder :D

ow, je hebt nog geen motorrijbewijs..
duud, haal die misleidende dingetjes onder hun nick weg man.. bah 'k lees daar 25 kW.. noujah, istie dus (nog) niet!
 
dat is de buitentemp poohbeer...

maar ik heb ook m'n twijfels, rij je 300 km/u maakt je ff rustig een fotootje...

als dat zo is is dat weer een reden om geen snelle auto te kopen...

Je bijrijder kan toch dat fotootje hebben geschoten.

Wat betreft het temp. metertje ik heb ook een tijdje in mijn pa zijn Nissan Primera gt door duitsland gecrossed en ook een tijdje 230/240 km/h gereden maar die temp meter bleef gewoon in het midden staan net zoals bij 120 km/h.

Of die foto echt is weet ik ook niet en ik kan het ook niet bewijzen maar tegenwoordig weet je het helemaal niet meer met al die foto-editors.
 
hier een photoshop-koning...

wijzertje los knippen, roteren, oude plek wegpoetsen, klaar...


over temp:
Mijn catje werd ook niet warm of koud van een momentje 250 km/u... :+

_________________
Yamaha YZF600R Thundercat | getuned door Mobu | 105 PK | 400 meter in 11"3 sec @ 194.7 km/u

[ Dit Bericht is bewerkt door: BertV op 2001-05-31 16:05 ]
 
Waarom word slet niet afgezeken als ie zegt dat ie niet altijd motor-minded was.
In mijn GOT tijd meldde ik een keer dat ik auto's ook gaaf vond, werd ik finaal afgezeken door mijn mede tweakers. :(

Zal dus wel aan mij liggen. |(

Ken je plek..... })

Ennuh ik snap zoiezo niet wat die hokken nu ineens op dit forum doen. Poohbeer is er mee begonnen.... Laat de modjes hem maar een ban geven ;)
 
[tweakers-zeikmodus]Hierbij krijgt Poohbeer een officiele waarschuwing![/tweakers-zeikmodus]

:+
 

Eh.. jongens.... gaan we ons nu echt drugs maken om auto's????
Ik heb ook nog een foto in mijn album zitten dat ik 200 rij. Hij is wat vaag en je moet dan ook wel de teller kennen om te zien hoe hard je gaat.

 
Nu ben ik zeker de Boos Doener :D ....

Ik heb net eerste rijles gehad auto ... was wel lachu ... reed te hard volgens die vent .. :D ... maar ja ...

Heb het meteen over Motorrijbewijs gehad ... is 1200,- met examen een goede prijs ??? :P (je moet wat he om hun interesse terug te winnen ;) )
 
Nu ben ik zeker de Boos Doener :D ....

Ik heb net eerste rijles gehad auto ... was wel lachu ... reed te hard volgens die vent .. :D ... maar ja ...

Heb het meteen over Motorrijbewijs gehad ... is 1200,- met examen een goede prijs ??? :P (je moet wat he om hun interesse terug te winnen ;) )

Hangt ervan af wat je er voor krijgt. Hoeveel lessen?

Het examen kost +/- 400 piek dus dan kan je gaan kijken wat een les kost een normale prijs voor een losse les if fl 75,-
 
Raad het nooit wat ik vandaag meemaak.
Ik rij naar werk en 5 auto's voor me zie ik een CBR rijden, ikke natuurlijk inhalen en achter hem gaan rijden.
Blijkt het dus precies dezelfde (zelfde kleuren/zelfde jaar) als de mijne te zijn, alleen dan met laserdemper er op.
MMMM, dacht ik en op het moment dat hij niet durfde in te halen stoof ik hem en 3 auto's in een bocht voorbij. :+

En hij als een gek achter me aan, echt gelachen.
En op de een of andere manier was ik hem gewoon te snel af, ik ging harder door de bochten en bouwde zo een mooie voorsprong op.

Het is dan wel geen stoplichtrace, maar hij telt toch wel een beetje he? })

 
Nee we stonden wel samen voor het stoplicht alleen hij moest rechtdoor en ik rechtsaf we keken elkaar niet eens aan, was ook niet nodig want vandaag was ik gewoon de sherrif.
JW owns de N65 :+

Alleen draaiend op de weg, wilde ik nog ff wheelie trekken en uiteraard mislukte dat. Nu maar hopen dat ie dat niet gezien heeft. :)
 
Nee we stonden wel samen voor het stoplicht alleen hij moest rechtdoor en ik rechtsaf we keken elkaar niet eens aan, was ook niet nodig want vandaag was ik gewoon de sherrif.
JW owns de N65 :+

Alleen draaiend op de weg, wilde ik nog ff wheelie trekken en uiteraard mislukte dat. Nu maar hopen dat ie dat niet gezien heeft. :)

Lafjes hoor... niet eens effe groeten naar diegene die je net hebt afgedroogt.... tssss
 
Hebben we het nou over mijn ritje van vandaag of over ons ritje van vorige week, Helldesker ? })
In dat geval groet ik u bij deze ! :+

_________________
De mijne doet de 400 meter in 10"95 sec @ 198.0 km/h.



[ Dit Bericht is bewerkt door: J.W op 2001-06-01 14:21 ]
 
vind het wel jammer (noujah, goed voor ieders gezondheid in ieder geval) dat niemand de uitdaging aandurft met me broertjes auto..
toch nog lang niet het van het.
265Pk maar.. geen halve meer, da's toch niks voor al jullie snelheidsduivels?! 300km /uur haalt ie (voorlopig) niet eens! en nog geen echte respons.. tss.. flauw hoor!

})
 
De reden waarom wij jouw broer niet uitdagen is simpel.
Stel dat we winnen, dan staat jouw broer ongelovelijk voor lul aangezien hij de uitdager is.
En aangezien je zijn broer bent sta jij ook voor aap.
Dat willen we natuurlijk niet. ;)

Kortom, je moet ons bedanken ipv gaan zitten zeiken.
Because we are doing you a favour. })
 
De reden waarom wij jouw broer niet uitdagen is simpel.
Stel dat we winnen, dan staat jouw broer ongelovelijk voor lul aangezien hij de uitdager is.
En aangezien je zijn broer bent sta jij ook voor aap.
Dat willen we natuurlijk niet. ;)

Kortom, je moet ons bedanken ipv gaan zitten zeiken.
Because we are doing you a favour. })


Lol, is er eigenlijk een situatie waar jij je niet kan uitlullen JW? :)
BTW, tuurlijk krijgt m'n broer op ze donder.. but who cares?! Heb je toch weer een sterk verhaal en ik of me broer vinden't helemaal niet erg om afgedroogd te worden..
jij blijkbaar wel aangezien je maar uitvluchten blijft zoeken })
 
ROTFLMAOPIMP

Hele goed antwoord Poohbeer, misschien wel te goed. :(
Maar ik wil best wel een keer met je broer stoplicht racen hoor, alleen moet het weer wel beter zijn.

En als ik verlies dan word er geen woord of gesproken en als ik win tja dan komt er wel een mooi draadje om mij te feliciteren.

 
hehehe, ik denk dat je als je het onderspit zou delven misschien wel iets teveel moeite zou doen om dit toch te verhelpen.
Noujah.. als je toch wil dan zou'k zeggen wacht niet te lang.. van de zomer komt er zo'n 40 a 70 pk bij (als alles goed gaat) :)
 
Nu weet ik dat ik nog een hoop moet leren hier maar:

ROTFLMAOPIMP

rolling on the floor lach me amandelen onder post natale impressie machie pooier??????
 
Terug
Bovenaan Onderaan