accessoires honda sh300i ???

Rober

MF'er
17 mrt 2010
230
0
Spijkenisse
;) :Y :Y hallo, na aanschaf van een honda sh300i,me ook maar aanmelden op het motorforum, zag elke keer op google stukjes langs schuiven en was best intressant!
Valt nog heel wat te lezen en uit te vogelen op dit forum!
Nu op naar het mooie weer!
Heb net een leo vince 4 road gemonteerd onder de SH ,staat superrr en mooie sound.
Wie heeft er handige tips over accecoires voor de SH??? adressen???

gr Robert :W :W
 
Kheb een origineel hoog toerscherm voor je te koop, plus een laag getint 'zomer' scherm.
 
zomer scherm hoe hoog is dat dan? en wordt dat met de zelfde beugels als dat hoge scherm gemonteerd?

:] wordt lente!!!!!!!!!!!!!!
 
Zomer scherm is iets hoger als de originele steunen van het hoge scherm, dit is nodig voor de juiste montage.Houdt de rijwind van je middel zodat je op de snelweg 'normaal' door kunt rijden.
Het hoge scherm scheelt je s winters een jas.Kijk er niet overheen[ 1.80mtr]
 
Hee Rober,

Hartelijk welkom op dit forum, ik zit er zelf ook nog niet zo lang op, maar zeer informatief
genoeg leesvoer hier:-))
 
Hey, Rober!

Welkom met de fijne SH van Honda. Bijna alle SH 300 rijders vullen alles aan in het SH 300 topic, dat is misschien niet altijd even handig, voordeel is wel dat je dan alles(met de zoekfunctie) in dat topic kunt vinden over deze scooter. Zo ben ik nu bezig met het airflow scherm:

Nieuwe Honda SH300i
 
'accecoires honda sh300i ???' > 'accessoires honda sh300i ???'
 
;) :Y :Y hallo, na aanschaf van een honda sh300i,me ook maar aanmelden op het motorforum, zag elke keer op google stukjes langs schuiven en was best intressant!
Valt nog heel wat te lezen en uit te vogelen op dit forum!
Nu op naar het mooie weer!
Heb net een leo vince 4 road gemonteerd onder de SH ,staat superrr en mooie sound.
Wie heeft er handige tips over accecoires voor de SH??? adressen???

gr Robert :W :W

welkom rober... *O*

enjoy your staying ...:)
zeker informatief , leuk en gezellig ...
en de pub is always open... :P

groet smokey :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan