meer dan 2 sec.....
anders 400 euri boete wegens klef aan de achterzijde truck doen
dat denk die trucker die achter jou rijd ook ,beetje lame replies maar goed.....als trucks rond de 90 rijden cruise ik er gewoon relaxed achteraan, maar wel met genoeg afstand voor mijn gevoel, ook dat ik nog wat zie van voren...
ik plak dus echt niet tegen z'n oplegger aan of zo
ik vroeg me af of met de 2 seconden regel je nog wel in z'n slipstream zit
lijkt me van niet...beetje dichter erop moet wel kunnen.
En trucks hebben toch een veel langere remweg dan auto's? Dus tegen een truck oprijden die vol in de ankers gaat lijkt me onwaarschijnlijk
Nou, daar zou ik niet te zeer op rekenen, die remmen zijn bijzonder goed op hun taak berekend. En zeker een lege truck staat waarschijnlijk sneller stil als jij....
En trucks hebben toch een veel langere remweg dan auto's? Dus tegen een truck oprijden die vol in de ankers gaat lijkt me onwaarschijnlijk
Ga fietsen man ! Als je geld wilt besparen en 80km/u wilt rijden, koop dan een brommer ofzo. Leuk als zo'n vrachtwagen ineens in de ankers moet voor een opdoemende file.. die jij niet ziet.
lijkt me van niet...beetje dichter erop moet wel kunnen.
En trucks hebben toch een veel langere remweg dan auto's? Dus tegen een truck oprijden die vol in de ankers gaat lijkt me onwaarschijnlijk
Gelukkig hebben motoren geen airbags..
ik bedoel.. als je zo graag uit de wind rijdt, rij een motor met grotere kuip.. dan kan je uit de wind gaan zitten.
je vergeet ook nog de reactie tijd, zeker als je sloom/relaxt,op een slome snelweg achter iets aanhobbelt. waarschijnlijk zit je voorwiel al tegen de bumper voor jij de rem aanraakt. (ga er dan wel vanuit dat je lekker dicht erop rijd voor de slipstream)Nou, daar zou ik niet te zeer op rekenen, die remmen zijn bijzonder goed op hun taak berekend. En zeker een lege truck staat waarschijnlijk sneller stil als jij.
Als je tegen het midden van het rijvak gaat rijden kan je mooi langs die truck heenkijken naar voren.
het argument van dat je het niet zou kunnen zien dat hij vol in de ankers moet gaat eigenlijk ook niet op.
Als je tegen het midden van het rijvak gaat rijden kan je mooi langs die truck heenkijken naar voren.
Een file vormt zich ook niet alleen maar op 1 rijvak, maar ook het 2de en het 3rde, afhangend van hoeveel rijvakken de snelweg heeft....
op die andere rijvakken heb je ook een goed overzicht als je tegen het midden van je rijvak aanrijdt
waarom rij jij motor? Om achter vrachtwagens aan te hobbelen?
vreemde mensen op aarde...