Achterband lek.(Welk band nu?)

Welke band?

  • Pirelli

    Stemmen: 2 18,2%
  • Dunlop

    Stemmen: 3 27,3%
  • Bridgestone

    Stemmen: 5 45,5%
  • Metzeller

    Stemmen: 0 0,0%
  • Michellin

    Stemmen: 1 9,1%

  • Totaal aantal stemmers
    11
ook al een band lek, m'n vader had laatst ook al z'n band lek. zit nu een bridgestone bt45 op (zal jij wel niet willen ;) ) die we nog hadden.
 
dus gewoon een zachte band kopen en als je gaat duo'en of snelweg gebruik dan druk omhoog gooien ?
 
Is er veel verschil tussen een Diablo Corsa en een Diablo of praat ik hier over dezelfde band?
Wat is het verschil in levensduur dan ongeveer als dit 2 verschillende zijn?
Diablo-rijders help please!
 
waarom geen 208?? ik krijg hem morgen. is een 207 maar dan met meer grip (ze zeggen met dezelfde levensduur)
 
Het zijn gerust wel lekkere bandjes,maar het vertrouwen is een beetje weg.
Ik kan er met mijn verstand niet bij dat een band lek raakt door zo'n miniscuul steentje.
 
Ik heb de gewone Diablo besteld.
Ik heb me motor met zacht leeglopende band voorzichtig naar de dealer gebracht.
 
'k Heb sinds twee weken D208 voor en achter en ik moet zeggen dat ze echt geweldig bevallen! :} Had hiervoor D207 en dit is echt een verbetering... Stuurt beter, geeft meer vertrouwen...
 
Ik heb nu de Diablo op mijn motor en die bevalt zeer goed,ik denk ook dat het een verkoophit gaat worden qua banden.
Wat is dit een lekkere achterband.
Ik heb links me schaamrand er al helemaal af en rechts bij gebrek aan een lekkere bocht naar rechts moet ik nog 1cm,dus die zal er vanmiddag ook wel af zijn als ik de oprit richting Den Oever pak.
En er zijn nog amper km's gemaakt met die nieuwe band dus die coating is er ook zo af.
Mijn dealer ging na montage effe rijden en toen zag je ook dat de coating er zo af was.
De schaamrand links heb ik op weg naar huis er afgereden met een omweggetje van +/-20km.
 
Terug
Bovenaan Onderaan