*Achterhoek United* #40 - Tijd voor een frisse start!!!

*O* en -O-
Zul je wat meer moeten verzitten zodat de motor rechter blijft.
Met wie ga je rijden?
Heb een CRE training geboekt met een paar kameraden.
Paar jaar geleden al een aantal trainingen gehad, de theorie wist ik nog redelijk alleen de praktijk kwam er nooit van.
Nu ga ik toch al met iets meer vertrouwen er naar toe maar moet idd nog wel effe goed oefenen met verzitten enzo... :+
 
Is er interesse om “zodra de corona perikelen wat minder aanwezig zijn” een keer een weekendje te gaan sturen in Eiffel/Luxemburg? Bijv vrijdags rond de middag opstappen, savonds even lekker beesten, zaterdags lekker sturen, savonds eten/drinken en zondags rustig terugsturen?

just asking....

(foto voor de leuk)
 

Bijlagen

  • 97C21ED5-B6E3-42EF-A8C6-F3E9874E3AC2.jpeg
    97C21ED5-B6E3-42EF-A8C6-F3E9874E3AC2.jpeg
    193,4 KB · Weergaven: 18
Is er interesse om “zodra de corona perikelen wat minder aanwezig zijn” een keer een weekendje te gaan sturen in Eiffel/Luxemburg? Bijv vrijdags rond de middag opstappen, savonds even lekker beesten, zaterdags lekker sturen, savonds eten/drinken en zondags rustig terugsturen?

just asking....

(foto voor de leuk)
Lijkt me leuk!
Ik ben redelijk flexibel in de weekenden en heb tot nu toe toch nog bijna niks gepland dus hou me wel aanbevolen :]
 
Moet het wel een beetje goed weer worden/zijn. Na gisteren ben ik toch echt tot de uiteindelijke conclusie gekomen dat ik toch echt NIET meer ga rijden bij regen of iets dergelijks. Na bijna een uur bij de Shell in Etten te hebben gestaan kwam ik erachter dat het personeel best wel vriendelijk was😬 plus ik ben afhankelijk van werkweekeinden helaas.
 
He Kars, heb ik ook een jaar of zes veel voor woon-werk gebruikt maar ook regelmatig in Oostenrijk passen mee gereden.
Prima fiets alleen de mijne had nogal last van flink olieverbruik! Jouw exemplaar is wel een hele mooie!!
Dank je! Ben er ook uitermate tevreden over!

Olieverbruik is bij deze (nog) nagenoeg nihil, maar ik ken het van mijn TRX 850 met hetzelfde blok. Goede olie doet wonderen, maar is geen garantie...

Heb je die rijstkoker nog? :9~
 
Dank je! Ben er ook uitermate tevreden over!

Olieverbruik is bij deze (nog) nagenoeg nihil, maar ik ken het van mijn TRX 850 met hetzelfde blok. Goede olie doet wonderen, maar is geen garantie...

Heb je die rijstkoker nog? :9~
De 1400 is al een jaar of 7 weg, nu een Z1000SX en de woon-werk TDM is vervangen door een ZRX1100!(voor m'n ouwe dag!:))
 
  • Leuk
Waarderingen: Kars
Leuk zo'n tweetakt! Heb zelf ook zo'n waterorgel gehad......toch altijd heel fijn mee gereden ondanks dat het ding een beroerde wegligging had.
 
Leuk zo'n tweetakt! Heb zelf ook zo'n waterorgel gehad......toch altijd heel fijn mee gereden ondanks dat het ding een beroerde wegligging had.
Heb in een nog grijzer verleden ('76-77) en begin jaren' 90 ook een GT gehad maar dat was een 750!, waren toen geen drol waard, koop er nu eens eentje, betaal je de hoofdprijs!
 
Ja, ik had in 1976 ook een GT750 (waterorgel want met waterkoeling) in een gouden kleurstelling.
Die had dubbele schijfremmen voor en dat was ik niet gewend, dus na een week smakte ik na het ontwijken van een plotseling overstekende kat op een natte rijbaan onderuit met 70 km/h.
Het eerste en enige ongeluk wat ik ooit met de motor heb gehad tot nu toe. O-)
 

Bijlagen

  • Suzuki-GT750.jpg
    Suzuki-GT750.jpg
    282,1 KB · Weergaven: 8
Assen weer overleefd *O*

Junior track was leuk om te oefenen maar zo'n kort baantje is toch heel hectisch.
TT circuit gaat een heel stuk sneller maar voelt toch rustiger aan omdat het allemaal zo groot is.
Volgende keer maar een CRT boeken ipv CRE.Bekijk bijlage 1636260

Kijk aan, dat ziet er netjes uit! :t

Je zou ook eens bij Racecracks kunnen boeken.

Wij gaan vaak met een grote touringcar, en dan kunnen er ook meerdere motoren mee.
 
Hier lekker weekend vlammen in de Ardennen erop zitten! Qua weer veel mazzel gehad.
1e dag 450km incl heenreis wel natte wegen.
2e dag daar 450km alleen maar binnendoor, was zwoegen met de zware FJR tov de lichte 600’s maar wel leuk! De roest is weer van de lefknopjes 😂
Vandaag terug gereden en nu net thuis.
ED4C361B-6F86-4CCB-92D7-C0D67C99E24C.jpeg
F9D57B27-9BDB-4E79-ACC4-28714D27ABE0.jpeg
3B456168-6171-4D95-8340-D9D3D6A50C1F.jpeg
81F8F14C-99FB-406A-B3D2-E04C13C8EF04.jpeg
 
Terug
Bovenaan Onderaan