***Achterhoek United deeltje 17***

Status
Niet open voor verdere reacties.
30????das knap hard.Had er straks 1 voor me zitten 15 door het dorp heen.Man dan schiet helemaal niet meer op. :(

Ben blij dat men hier in het midden WEL weten wat strooien is *D Niets geen last van die sneeuw shit :P Ging gisteren met 8 uur vanuit aalten weg en toen zag ik pas strooiwagens de straat op gaan... Mooi op tijd dus :')
 
Laatst bewerkt:
Dat wel maar die prutsers overdag die denken dat ze met sneeuw niet harder mogen dan 30 :( :r

veel harder dan 40 kon ik ook niet tussen winterswijk en meddo. de bus gleed alle kanten op.

later bus op werk omgewisseld. kreeg ik een bus met achterwielaandrijving, nou wat een feest! :X

maar ook in barlo (duitsland) weten ze niet wat strooien en schuiven is, daar was het net zo'n bende :P
 
veel harder dan 40 kon ik ook niet tussen winterswijk en meddo. de bus gleed alle kanten op.

later bus op werk omgewisseld. kreeg ik een bus met achterwielaandrijving, nou wat een feest! :X

maar ook in barlo (duitsland) weten ze niet wat strooien en schuiven is, daar was het net zo'n bende :P

Duitsland strooien ze inderdaad niet. :N
 
Laatst bewerkt:
Duitsland strooien ze inderdaad niet. :N

Ligt eraan waar je komt in Duitsland, ik weet (heb een tijdje Duitse vriendin gehad paar jaar gelden |( ) dat ze in Stuttgart in de winter zand/grit strooien. Zout helpt bij lage temperaturen/veel sneeuw helemaal niet meer.

Ze rijden daar trouwens gewoon een heuvel vol met sneeuw op, zonder problemen. En dit is toch echt een behoorlijk steile helling :P
 
Met de truck was het ook leuk driften door de sneeuw... alleen jammer van de mutsen die op een COMPLEET SCHONE WEG nog 60 gaan rijden. Tsja, het hád gesneeuwt dús is het glad |(


Cypher gefeliciteerd!
 
Met de truck was het ook leuk driften door de sneeuw... alleen jammer van de mutsen die op een COMPLEET SCHONE WEG nog 60 gaan rijden. Tsja, het hád gesneeuwt dús is het glad |(


Cypher gefeliciteerd!


Nee, dan die gekken die handremrondjes gaan draaien in de sneeuw......

om hun vriendin te laten schrikken
:+ :+ :P




Gefeliciteerd Cypher
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan