Actie camera

Henckq

Rookie
12 jul 2013
9
0
Ik zie steeds meer actie camera's voorbij komen die bruikbaar zijn voor de motor. Hierdoor zie je door de bomen het bos niet meer.
Nu zou ik graag willen weten welke actie camera geschikt is voor de motor.
Ik heb me laten vertellen door een Gopro gebruiker dat je de montagekits voor op kuipdelen maar 1 keer kan gebruiken en dan een nieuwe moet kopen a 25 euro per stuk, dit vind ik een beetje te overdreven om zoiets maar een keer te gebruiken en mocht je de kit willen verplaatsen dan heb je een nieuwe nodig.
Heeft iemand hier ervaring mee en/of zijn er goede alternatieven.

MVG,

Henckq
 
Ik heb een drift hd met rammounts vastzitten. Kan je zo loshalen en ergens anders bevestigen.
 
Ik zie steeds meer actie camera's voorbij komen die bruikbaar zijn voor de motor. Hierdoor zie je door de bomen het bos niet meer.
Nu zou ik graag willen weten welke actie camera geschikt is voor de motor.
Ik heb me laten vertellen door een Gopro gebruiker dat je de montagekits voor op kuipdelen maar 1 keer kan gebruiken en dan een nieuwe moet kopen a 25 euro per stuk, dit vind ik een beetje te overdreven om zoiets maar een keer te gebruiken en mocht je de kit willen verplaatsen dan heb je een nieuwe nodig.
Heeft iemand hier ervaring mee en/of zijn er goede alternatieven.

MVG,

Henckq

Zo, jij bent naïef zeg :+ Niet alles geloven wat je hoort.
 
Hallo Henckq,

de meeste berichten die je geplaatst hebt zijn gelijk een nieuw topic.
voor bijvoorbeeld de gopro , de contour maar ook andere camera's zijn verschillende topics voor te vinden.
als je daar je vraag stelt krijg je eerder en vooral nuttiger antwoord.

door de bomen het bos niet meer zien komt bij moderne camera's steeds minder voor omdat ze automatisch de helderheid aanpassen ;) :+
succes :)
 
Laatst bewerkt:
De Gopro kan je op een hele boel manieren bevestigen. O.a. met een zuignap of een plakvoetje dat je met dubbelzijdig plakband er op zet. Dat is inderdaad eenmalig en verdomd lastig te verwijderen. Ze kosten niet zoveel. Er worden een aantal plakkers bijgeleverd en je kan ze ook in een zakje kopen als ze op zijn.
Of je een Gopro moet nemen en dus voor de marketing wil betalen hangt er van af. Er zijn andere en zeker zo goede alternatieven die ook nog goedkoper zijn. De Intova bijvoorbeeld Kost €200 incl. lcd scherm, dus de helft van een Hero 3+.
 
Henk, als je beginnende filmer bent, ga Denver halen bij Kruidvat of bij Makro voor 59 euro. Full HD , Wifi afstandbedieningen en verschilende mounts zitten erbij. Dus je kan gewoon uitproberen en ermee experimenteren. Later kun je alsnog Gopro of Sony gaan halen maar goed het is goed genoeg.

Voor het monteren op motor, kun je zuignap gebruiken die kost rond 25 euro en ze zitten goed vast, zelfs boven 250 km/u.

Good luck
 
Henk, als je beginnende filmer bent, ga Denver halen bij Kruidvat of bij Makro voor 59 euro. Full HD , Wifi afstandbedieningen en verschilende mounts zitten erbij. Dus je kan gewoon uitproberen en ermee experimenteren. Later kun je alsnog Gopro of Sony gaan halen maar goed het is goed genoeg.

Voor het monteren op motor, kun je zuignap gebruiken die kost rond 25 euro en ze zitten goed vast, zelfs boven 250 km/u.

Good luck

Je vergeet toch niet je mooie cameratje te zekeren he? :]
Ik heb zelf een zuignap van zo'n verkeers camera gebruikt voor op de motor.
Zit goed vast en zelfs na 2 dagen wilde hij niet los gaan.

Toch heb ik hem zien hangen aan ze touwtje nadat ik een rondje van 50km had gereden.... Geloof me! altijd zekeren!
(karper onderlijn)

En als je een dure camera hebt zoals een Gopro zet er dan een .txt bestandje op met naam en adres gegevens + vergoeding als ze hem terug brengen.
 
Laatste is een goede tip!

Ik heb een Beardevil Cube, daar zit een handig steuntje bij dat je op je stuur, spiegel, handgrip passagier, voetsteun passagier kunt bevestingen. Zitten ook een aantal plakkers bij, maar die heb ik nog niet gebruikt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan