advies nodig over aankoop honda cb 750 k7

Ley

Rookie
17 jun 2010
3
0
Beste motorliefhebbers,

Ik heb recentelijk besloten om een moto te kopen. Mijn oog is gevallen op de honda cb 750 k7. Na even te hebben gebrowsd op het internet heb ik twee motors gevonden die mij aanstaan. De specificaties vind je hieronder terug.

Het zit zo dat dit mijn eerste motor gaat worden. Nu is mijn vraag of dit wel goede beginner motors zijn. Ook vraag ik mij af of de vraagprijs van beide motors niet te hoog ligt, want ik vind ze nogal prijzig ten opzichte van wat ik al eerder heb gezien op het internet. Ik ben momenteel nog een leek in motors, dus alle informatie die jullie mij kunnen geven wordt enorm geapprecieerd :)

Alvast bedankt!



- Motor 1 - foto (motor1.jpg)

full




Honda cb 750 k7 1977

vraagprijs 2600 EUR

Uitleg eigenaar:

De motor is in goede staat heb er twee seizoenen probleemloos een 6000 km meemgereden
Is rijklaar maar er mag een smering op gedaan
motor is ok
nooit gereviseerd heeft zelfs nog geen zweet tussen de cilinderkop en cilinder
46500 km
geen beschadiging
ongevalvrij
batterij is 3 jaar oud en heeft elke winter aan de druppelaar gehangen
Omdat ik er zo veel nieuwe onderdelen heb ingestoken plus het poederlakken en chromeren kan ik niet lager gaan dan 2600.

- Motor 2 - fotos (motor2_x.jpg 1 tot 7)


full

full

full

full

full

full

full




Vraagprijs 2000 EUR

Honda cb 750 k7 1977

uitleg eigenaar:

De motor staat nu 6 maanden stil, maar hij was rijklaar. De carburatie zou nog eens afgesteld moeten worden, maar dat kan ik wel laten doen.
De staat van de banden is ok.
Aan de tank is er een beschadiging, zie foto.
Ik heb er nooit een ongeval mee gehad, voorheen vermoedelijks ook niet, er is geen opvallende beschadiging.
De staat van de batterij is ok.
De kilometerstand zie je op de fotos.
 
Laatst bewerkt:
ik adviseer......een bril...da's toch niet te zien man....:+

Is zeker te zien, zelfs zonder bril, maar dan moet je wel op de prentjes klikken voor de original size jpeg's :). Ik vraag me af of dit niet meteen de reden is waarom er zo weinig gereageerd wordt :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan