Afscheid John van Hulst 22 juli

TommyG

MF veteraan
15 feb 2003
2.434
0
Voor degene die John nog een laatste eer willen bewijzen en Sylvia en Remco willen steunen zal ik hier neerzetten wat hun wens is.

De 2 racers uit de Apriliacup zullen voorop gereden worden door Sylvia en Remco hierachter zouden zij zoveel mogelijk motorrijders willen hebben die John een warm hart toedragen, hierachter zal john volgen in een auto met daarop een grote Hondavlag. Zo zullen we hem dan samen wegbrengen naar zijn begraafplaats.

De afscheidsdienst vindt plaats vrijdag 22 juli om 15.00 uur in het uitvaartcentrum De Laatste Eer.

Routebeschrijving naar, De Laatste Eer, Juniusstraat 4 te Delft vind je hier:
http://www.de-laatste-eer.nl/route_delft.htm

Rond 16.15 "rijden" we naar de begraafplaats Jaffa aan de Jaffalaan in Delft waar hij begraven wordt. Daarna is er gelegenheid tot condoleren.

Op de rouwkaart staat vermeld dat iedereen die Johnny een warm hart toedraagt welkom is.

Ik hoop op een grote opkomst :}
 
Laatst bewerkt:
Ik kan er helaas niet bij zijn maar ik hoop dat er een grote opkomst is. Nogmaals heel veel sterkte voor Sylvia, de familie, vrienden en kennissen.
 
Ik kan er ook helaas niet bij zijn. Ik woon wel in delft maar ik werk in Nieuw vennep.
 
Ik ga proberen om deze dag erbij te zijn om zijn "last show on the road" te krijgen.
Daarna moet ik naar, hoe controversieel ook, een bruiloft in Friesland.
 
Let op, in het eerste bericht staat alles over de tijden vermeld.
 
het is bij mij om de hoek. ik ben bang dat het net te vroeg is maar ik zal proberen mee te rijden (zonder helm?)
 
Routebeschrijving naar
Uitvaartcentrum De Laatste Eer in Delft
Per auto via de A-13:
Afslag Delft Zuid
Bij het derde grote kruispunt (waar de tramlijn kruist), rechtsaf. (Buitenhofdreef)
Weg (tevens tramlijn) volgen tot Martinus Nijhofflaan, rechtsaf (wederom tramlijn volgen)
Na Sporthal/Restaurant "De Buitenhof" linksaf het parkeerterrein op.



Waar men op kan letten is dat er een moskee(steek lekker uit) rechts op het parkeerterrijn staat,misschien een vreemde opmerking maar wel een goed herkennigspunt.
Het is anders best lastig te vinden",je rijd er snel voorbij.

Ik woon max:2 minuten fietsen van het laatste eer af,vandaar



Per auto via de A-4:
Afslag Delft
Richting Delft volgen
2e kruispunt met stoplichten linksaf de Buitenhofdreef op (waar de tramlijn kruist)
Weg (tevens tramlijn) volgen tot Martinus Nijhofflaan, rechtsaf (wederom tramlijn volgen)
Na Sporthal/Restaurant "De Buitenhof" linksaf het parkeerterrein op.
Per openbaar vervoer:
Indien u met het openbaar vervoer reist kunt u het beste uitstappen bij de halte Aart van der Leeuwlaan (tramlijn 1) of de Diepenbrockstraat (tramlijn 1 of buslijn 60)
De ingang van het uitvaartcentrum kunt u bereiken door vanaf het parkeerterrein naast de sporthal, de toegangsweg over het water nemen.
 
Laatst bewerkt:
Vanavond overleg gehad met mijn werkgever.
Donderdagavond gaan we langer door, zo dat ik vrijdag eerder weg kan :)

Ik zal er dus bij zijn.
 
Ik zal zien dat ik kan.

Is er trouwens een soort van helm-protocol bij dit soort gelegenheden?
Ik bedoel : wanneer wordt je geacht dat ding af te zetten en hou je hem daarna onder je arm of berg je hem op?
 
Ik ga ook proberen erbij te zijn...

Denk dat je even wat vergeten bent Mini

Ik heb Sylvia al mail gestuurd met steunbetuiging en dat ik er helaas niet bij kan zijn.

Ik hoop voor John, Sylvia en Remco op een grote opkomst!
 
helaas kan ik er niet bij zijn '( maar in gedachten op 22juli om 15.00uur ben ik 2 min stil.....
 
Ik heb de rouwadvertentie (met ook daarin de oproep aan alle motorrijders) bekeken maar nu ben ik ff de draad kwijt: hoe laat wordt er nu gereden? Is dat 16.15? Die tijd werd in de advertentie in een ander kader genoemd...

[me]Fastcruiser wil langskomen voor de "rit"[/me]
 
Ik heb de rouwadvertentie (met ook daarin de oproep aan alle motorrijders) bekeken maar nu ben ik ff de draad kwijt: hoe laat wordt er nu gereden? Is dat 16.15? Die tijd werd in de advertentie in een ander kader genoemd...

[me]Fastcruiser wil langskomen voor de "rit"[/me]

Ik heb geregeld dat ik kan komen.

Maar zou ook graag iets meer duidelijkheid willen waar wanneer verzameld wordt.

Ik vind het belangrijk om iemands zijn wensen te vervullen in dit geval, maar daar ik John van Hulst niet persoonlijk gekend heb, vind ik het niet gepast om me tussen familie en vrienden te mengen als buitenstaander op zo'n moment.
 
Sorry, ik moet afzeggen.

Die tijd staat een bruiloft in Workum in mijn agenda.
Ik had gehoopt dat het eerder zou zijn.

Alsnog sterkte aan iedereen en dat er maar veel motoren mogen zijn.
 
Om 15.00 uur begint de afscheidsceremonie, als deze afgelopen is (rond 16.15 dus) wordt er naar de begraafplaats gereden.

Dus +/- 16.00 "verzamelen" voor de rijders?

Groetjes HondaBabe (vriendin van TommyG)

ps wel super dat jullie meerijden! :}
 
Heb de route uitgeprint dus ben echt van plan te komen nou hopen dat het weer niet te bagger is wandt het is wel ff rijden voor mij.
Misschien meer mensen uit omgeving Arnhem die gaan om hun laaste eer te bewijzen????
 
Terug
Bovenaan Onderaan