Afstellen van mn XR

Martijntje

MF veteraan
28 feb 2003
7.813
3
NL
Wordt nu toch eens tijd dat ik hem af ga stellen.
Wat ik veranderd heb:

11:1 Wiseco zuiger
Twinair luchtfilter
open demper

Er zitten nu nog originele sproeiers in de carburateur (zal de maten eens opzoeken).

Hij start wel, en als ie loopt rijdt ie wel goed enzo (zal niet perfect zijn) maar vaak loopt ie een paar slagen en dan valt ie weer uit.

Er moeten dus wat grotere sproeiers in.
Weet iemand ongeveer een indicatie te geven van wat erin moet?...zal denk ik zeker wel een grotere stationairsproeier inmoeten..
 
Ga het maar weer goedmaken met Ro , hij zal je waarschijnlijk wel verder kunnen helpen.(een run op een bank doet wonderen bij afstelprobleempjes)
Wat ik uit alle topics onzin heb kunnen filteren is dat hij in Kockengen werkt bij motorXtra. O-)
 
de 65 stationair zit wel goed denk ik, zomer's misschien een maatje smaller.
maar hooft zou ik geen 165 in draaien hoor..
reed zelf met een 180/185

Koen, ieder XR afstel topic dat er is heb jij als standaard reply "65/160-165"
Heb je die maat groot ingekocht ofzo??
 
de 65 stationair zit wel goed denk ik, zomer's misschien een maatje smaller.
maar hooft zou ik geen 165 in draaien hoor..
reed zelf met een 180/185

Koen, ieder XR afstel topic dat er is heb jij als standaard reply "65/160-165"
Heb je die maat groot ingekocht ofzo??

65 is standaar stationair sproeier
162 had ik mijn eigen xr600 met open uitlaat en luchtfilter...
 
Ik zou effe wachten op een reply van XRManu. Hij kan je precies zeggen wat er in moet, zonder gokken of proberen.
Stuur hem anders een PM, XRManu is THA MAN wat betreft XR. :}
 
62 a 65 + 162 a 168 is een goede start ,probeer verschillende naaldstanden (middengebied) en maak je airbox open (gratis pk's).En ...eeuh.. monteer eens een chokeklep (een complete),scheelt veel in koud starten en opwarmen.Koop een Mik TM40 als je de centen hebt..beter geld kan je niet uitgeven aan je XR ;)
 
62 a 65 + 162 a 168 is een goede start ,probeer verschillende naaldstanden (middengebied) en maak je airbox open (gratis pk's).En ...eeuh.. monteer eens een chokeklep (een complete),scheelt veel in koud starten en opwarmen.Koop een Mik TM40 als je de centen hebt..beter geld kan je niet uitgeven aan je XR ;)

ik zat er dus helemaaal niet (ver) naast :Z

tm40 of een rijbewijs, wat zal martijntje kiezen ? :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan