in belgie moet niks.
wil je er niet meer mee rijden maar wil je geen nieuwe inschrijvingskost/nr plaat als je beslist toch weer te gaan rijden : gewoon verzekering opzeggen, nr plaat behouden maar de kost van jaarlijkse taks blijft wel lopen.
als er echt niet meer mee gereden gaat worden (kapot/verkocht) stuur je ook je plaat in, papieren houdt je gewoon bij.
dus frame rijp voor de sloop en is niet ingeschreven -> gewoon naar 't oud ijzer, krijg je er nog iets voor. met het framennummer dat erin staat kan niemand iets aanvangen in Belgie zonder de originele papieren. En enkel diegene die hem het laatst ingeschreven heeft gehad kan terug papieren aanvragen op de normale manier. Bij bv een schuurvondst hebben wij een probleem, want begin maar uit te zoeken wie hem laatst heeft ingeschreven.
raar maar waar dus : framenummer op ich stelt niets voor, het zijn enkele de papieren die erbij horen die vvan belang zijn (en daar maken we soms dankbaar gebruik van, zowel in positieve zin - we doen gewoon ons goesting kwa ombouwen, als in negatieve - lees diefstal
frame gewoon weggooien dus, en papieren bijhouden. je weet nooit dat je ooit eens een projectje opstart